کد خبر : 5551
تاریخ انتشار : 19 آذر 1402

200 میلیارد تومان برای تجهیز پایانه صادراتی استان کردستان

200 میلیارد تومان برای تجهیز پایانه صادراتی استان کردستان

نيك نيوز: بهرام کوشکی اظهار داشت: سازمان تعاون روستایی استان کردستان دارای ۲۴۲ اتحادیه تعاونی بوده که ۵۴۲ نفر در این تعاونی‌ها به صورت مستقیم و ۸۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در این تعاونی‌ها مشغول به کار هستند.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان کردستان به عرضه محصولات روستایی در سطح ۷۰ فروشگاه‌ تعاون روستایی اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۲۴ فروشگاه مجهز به فروشگاه اترک شده‌اند و در آینده نزدیک اکثر فروشگاه‌های به اترک مجهز خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت روستابازارها در سطح استان کردستان هم، یادآور شد: روستابازار در سنندج با ۹۴ غرفه، در قروه با ۱۴ غرفه و در دیواندره با ۲۴ غرفه فعال است، در سقز با ۳۱ غرفه در حال راه‌اندازی است و در کامیاران نیز مکان‌یابی آن انجام شده و با همکاری شورای شهر سنندج دومین روستابازار نیز در این شهر راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان کردستان با بیان اینکه علی‌رغم این همه ظرفیت بخش کشاورزی، تاکنون پایانه صادراتی در استان ایجاد نشده بود، اظهار کرد: خوشبختانه در سفر اخیر هیئت دولت به کردستان 200 میلیارد تومان برای تجهیز این پایانه صادراتی اختصاص داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0