کد خبر : 5719
تاریخ انتشار : 27 دی 1402

«منتظر ضربات شدیدتر باشید»

«منتظر ضربات شدیدتر باشید»

نيك نيوز: سردار سیروس صابری، جانشین سابق سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایکنا، درباره حمله بامداد روز گذشته  سپاه پاسداران به مقر موساد و تروریست‌های داعشی در اقلیم کردستان عراق و بخش‌هایی از سوریه اظهار کرد: با این عملیات به دشمن هشدار دادیم که اگر بزنید، می‌خورید. هرچقدر هم دشمن تلاش کند که کشورمان را ناامن سازد موفق نخواهد شد. سربازارن حافظ امنیت وطن آنقدر باصلابت و باقدرت هستند که بیشتر تهدیدات تروریستی را دفع کرده‌اند و اندک توطئه‌های تروریستی از جنس جنایت تروریستی کرمان آن هم در فاصله یک کیلومتری یا یک و نیم کیلومتری هدف رخ بدهد ولی به طور کلی با حملات موشکی روز گذشته به دشمن نشان دادیم هر اقدام آنها با واکنش مقتدرانه ما روبه‌رو خواهد شد.

وی افزود: دشمن اگر عاقل باشد باید در نوع تصمیم‌گیری‌هایش تجدیدنظر کند ولی اگر عاقل نباشد متضرر خواهد شد. ما ثابت کردیم که گفتیم، می‌توانیم، انجام دادیم و تمام هم نمی‌شود. این همه شهید تقدیم کشور شده و هم‌وطنان ما در کرمان به شهادت رسیدند و باید انتقام خون همه این شهدا گرفته شود و قطعاً انتقام تمام نشده است. دشمن و تروریست‌ها باید منتظر ضربات شدیدتر باشند و کشور ما کشوری نیست که صرفاً محکوم کند بلکه اقدام خواهد کرد.

جانشین سابق سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: از مقامات عراقی می‌خواهیم مراقب تروریست‌ها و صهیونیست‌هایی که در کشورشان حضور دارند باشند البته این کار را انجام می‌دهند و اگر هم نتوانسته‌اند توانش را نداشته‌اند و امیدواریم که بیشتر تلاش کنند و به این نتیجه هم رسیده‌اند.

ضرورت همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه میان ایران و کشورهای منطقه

سردار صابری بر ضرورت تقویت گفت‌وگوها و همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه با کشورهای منطقه به منظور تأمین امنیت مرزها اشاره و تأکید کرد: در این مسیر گام‌های مثبت بسیاری برداشته شده و نباید گفت که اصلاً اقدامی نکرده‌ایم. زمانی در جنگ تحمیلی تنها بودیم و همه قدرت‌های دنیا مقابل ما ایستاده بودند ولی امروز به جایی رسیدیم که محور مقاومت به یک قطب قوی در منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی گفت: خدا رحمت کند شهید سلیمانی را تعریف می‌کرد وقتی در سوریه بود پرچمی را در دست گرفت و یکباره رزمندگان سوریه‌ای، افغانستانی، لبنانی، یمنی، عراقی، پاکستانی و فلسطینی و ایرانی به زیر آن پرچم آمدند و این نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران در روابطش با کشورهای منطقه خوب کار کرده و به یک قطب در محور مقاومت تبدیل شده است.

شنیده شدن شعار مرگ بر اسرائیل در غرب

جانشین سابق سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ اظهار کرد: شعاری که بیش از چهار دهه علیه صهیونیست‌ها سر می‌دهیم، امروز در کشورهای غرب شنیده می‌شود. ما به آینده امیدواریم و قطعاً آینده خوبی خواهیم داشت.

سردار صابری درباره تأثیر حملات موشکی سپاه به اقلیم کردستان عراق و ادلب سوریه بر افزایش قدرت بازدارندگی کشورمان و خنثی‌سازی تهدیدات اخیر آمریکایی‌ها گفت: قطعاً این اقدام منجر به تقویت قدرت بازدارندگی کشور می‌شود و از سوی دیگر ما اصلاً تهدیدات آمریکایی‌ها را تهدید به حساب نمی‌آوریم که بخواهیم پاسخشان را بدهیم. به یمن نگاه کنید چگونه مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده؛ حجم حملات یمن را با حجم حملات آمریکا و انگلیس مقایسه کنید و قطعاً متوجه خواهید شد چه کسی دست برتر را دارد. آمریکا با کمک انگلیس به یمن چند موشک شلیک کرد و گفتند به اهدافمان رسیده‌ایم ولی در اصل غیرمستقیم گفتند یمنی‌ها التماس‌تان می‌کنیم پاسخ ندهید و همین‌جا تمامش کنید. کشوری که در مقابل یمن اینقدر عاجز است می‌خواهد مقابل ایران دست به تهدید بزند. آمریکایی‌ها خیلی کوچک‌تر از آن هستند که بخواهند ما را تهدید کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0