کد خبر : 2006
تاریخ انتشار : 12 مرداد 1400

آغاز سخنرانی رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ

آغاز سخنرانی رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ

نیک نیوز: سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور منتخب، از لحظاتی قبل آغاز شد.

این بیانات به صورت زنده از شبکه خبر سیما در حال پخش است.

محورهای مهم بیانات رهبر حکیم انقلاب در مراسم تنفیذ

مراسم تنفیذ، نشانه عقلانیت و آرامش و طمأنینه حاکم بر کشور و مردم است

این مراسم، مراسم تنفیذ، که متکی است به قانون اساسی و به رسمی که امام بزرگوار بنیانگذاری کردند در کشور، در طول این چند دهه بار‌ها تکرار شده است و مظهری است از جابجایی مسئولیت بسیار مهم قوه مجریه که در واقع مدیریت کشور است به شکل عقلانی و به شکل آرام و متین؛ این بسیار مهم است. معمولا در بسیاری از کشور‌ها این جابجای با کشمکش و این‌ها انجام میگیرد اینجا بحمدالله با آرامش با امنیت این جابجایی انجام میگیرد در دوره‌های مختلف، این دوره هم همین جور به فضل الهی؛ و هم نشانه عقلانیت و آرامش و طمأنینه عمومی حاکم بر کشور و مسئولین و مردم است و هم نشانه تنوع سیاسی است.

 بایستی از خداوند متعال تشکر کنیم که این توفیق را به ملت ایران عنایت کرد و توانستند یکبار دیگر این حرکت پرمعنای انتخابات را که نشانه مردمسالاری دینی است با موفقیت انجام بدهند. باید از مردم تشکر کنیم. باید به دولت دوازدهم و همکارانشان خسته نباشد بگیم و برای جناب آقای رئیسی و دولتشان و همکارانشان از خداوند متعال طلب توفیق و کمک و عنایت ویژه بکنیم.

توطئه تحریم انتخابات از مدت ها پیش طراحی شده بود و در محافل سیاستگذاری دشمنان جمهوری در داخل هم از روی غرض یا غفلت این سیاست رادنبال می کردند اما مردم پاسخ قاطعی دادند. شرکت مردم هم با اوضاع و احوالی که وجود داشت خوب بود.

خبر تکمیل می‌شود ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0