کد خبر : 1669
تاریخ انتشار : 21 تیر 1400

آقاتهرانی: باید به خاطر رسیدگی به کار مردم فحش بخوریم؟

آقاتهرانی: باید به خاطر رسیدگی به کار مردم فحش بخوریم؟

نیک نیوز: نماینده مجلس یازدهم گفت: اگر من یک خانه اضافه دارم افشا کنند، باید به خاطر رسیدگی به کار مردم فحش بخوریم؟

«مرتضی آقا تهرانی»، عضو جبهه پایداری:

* اگر ما در مجلس یازدهم یک کار خلاف قانون داشته ایم بگویند عذرخواهی می کنیم، اگر من یک خانه اضافه دارم افشا کنند، باید به خاطر رسیدگی به کار مردم فحش بخوریم؟ ما ایستاده ایم و بچه ها را برای خدمت به مردم متحد می کنیم آیا این کار بد است؟ پایداری نیم متر زمین از جایی و کسی نگرفته است ما حتی یک دفتر نداریم و برای رفع این نیاز جایی مثل حسینیه و مسجد پیدا می کنیم و برای جلسات دور هم می نشینیم، همه هم می دانند. ما یک زندگی مردمی داریم و منطق داریم جبهه پایداری بیش از سیاسی بودن جبهه ای گفتمانی است.

* (در مورد سهم خواهی برخی افراد و گروه ها برای حضور در کابینه رئیسی): رییس جمهور باید سعه صدر داشته باشد و همه را ببیند و حرف همه را بشنود این بسیار خوب است و باید نسبت به این حالت شاکر بود اما اینکه از همه احزاب استفاده کنند یا نه در این مورد اطلاعی ندارم. از ابتدای راه از همه پیشنهاد و نظر گرفته شده و ما و دیگران همه باید به میدان بیاییم و هر کسی هر طوری که می تواند به ایشان کمک کند. البته من سهم خواهی و ... را قبول ندارم اینکه ما کار و کمک کرده ایم و حالا وزیر فلان و فلان.. باید از ما باشد این درست نیست. باید آزادی شخص رئیس جمهور در این جهت جدی باشد و خود او مسئول و پاسخگو است.

* توهین ها ما را سست نخواهد کرد، کسی که به دیگران توهین می کند ابتدا خودش خراب می شود علامه مصباح انسان شناخته شده ای برای بسیاری از مردم، حوزویان و دانشگاهیان است جایگاه ایشان با چند فحش پایین نمی آید؛ می گویند ایشان انقلابی نیست، چطور انقلابی نیست؟ ایشان در سال ۴۲ جزو اولین کسانی بودند که در اطراف امام بودند و امام را مورد حمایت قرار می دادند. گفتند آقا را قبول ندارد؛ ما دیده ایم و عکس و فیلم اش دیده شده است که می‌خواستند زانوی آقا را ببوسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0