کد خبر : 3728
تاریخ انتشار : 21 فروردین 1401

آلایندگی ۴۸ ساعت گذشته هیچ ارتباطی به شهرداری نداشت

آلایندگی ۴۸ ساعت گذشته هیچ ارتباطی به شهرداری نداشت

نیک نیوز : ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره وقوع طوفان گرد و غبار در تهران اظهارداشت: با توجه به جنجالی که علیه شهرداری و شورا اتفاق افتاد، شهردار و معاون حمل و نقل با حضور خود در صحن شورا باید اعلام می کردند که این موضوع برای آنها مهم است.

وی افزود: ما قبول داریم که آلایندگی ۴۸ ساعت گذشته هیچ ارتباطی به شهرداری نداشت و حتی مسئولیت آلایندگی هوا که مربوط به آلایندگی های داخلی است، نیز با شهرداری نیست.

امانی با بیان اینکه شهردار اعلام کرده که در این خصوص قرارگاه تشکیل داده است، یادآور شد: مردم نمی‌دانند که این قرارگاه در زمان آلایندگی ها جلسه تشکیل می دهد و یا در زمان طوفان گرد و غبار، مردم دولت را با شهرداری یکی می دانند و حق هم دارند که اعتراض داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولیت دادن کافی نیست بلکه اختیار دادن در این زمینه مهم است، گفت: قرار شد برخی موتورها و خودروهای داخلی شماره گذاری نشود و این موضوع در مجلس سه سال به تعویق افتاد و آیا آقای زاکانی این اختیار را دارد که در هیأت وزیران این موضوع را مطرح کند که نباید شماره گذاری صورت بگیرد؟

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر غلظت ذرات بیشتر از ۲۰۰ ppm باشد باید ادارات و مدارس تعطیل شوند، اظهار کرد: غلظت ذرات به بیش از ۴۰۰ رسید اما چرا تهران تعطیل نشد وزیر کشور و رئیس سازمان محیط زیست و شهردار تهران مسئول هستند و باید پاسخگو باشند و مردم این را از ما نمی پذیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0