کد خبر : 3624
تاریخ انتشار : 25 اسفند 1400

آماده‌باش رژیم صهیونیستی از حمله پهپادی ایران

آماده‌باش رژیم صهیونیستی از حمله پهپادی ایران

نیک نیوز : رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم از ترس حملات پهپادی ایران همچنان در حالت آماده باش باقی خواهد بود.

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونستی از ترس حملات پهپادی ایران (در پاسخ به حملات اخیر به سوریه و شهادت دو عضو سپاه) طی روزهای آینده همچنان در حالت آماده‌باش خواهد بود.

نگرانی و آماده باش نیروهای رژیم صهیونیستی در حالی است که دو پایگاه جاسوسی سازمان اطلاعات و عملیات ویژه (موساد) رژیم صهیونیستی در اربیل عراق بامداد یکشنبه هدف راکت و موشک قرار گرفت.

به دنبال این عملیات موشکی و راکتی گسترده، آژیر خطر کنسولگری آمریکا در اربیل کردستان عراق به صدا درآمد و تمامی پایگاه‌های نظامیان آمریکا در عراق به حالت آماده باش کامل درآمدند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس شب گذشته «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها» در عراق مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه زن «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» قرار گرفت.

این بیانیه می‌افزاید: بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم تکرار هر گونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می‌شود.

در این بیانیه آمده است: به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

برخی از منابع غیر رسمی روز یکشنبه اعلام کردند که در این حمله موشکی برخی از ماموران جاسوس رژیم صهیونیستی کشته یا زخمی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0