کد خبر : 2738
تاریخ انتشار : 03 آبان 1400

اجرای محدودیت های کرونایی بار دیگر در مسکو

اجرای محدودیت های کرونایی بار دیگر در مسکو

نیک نیوز: محدودیت های جدید کرونا در پایتخت  روسیه از امروز دوشنبه ۲۵ ماه اکتبر تا ماه فوریه (چهار ماه دیگر) اعمال می شود و شامل  سالمندان می شود.

بر اساس اطلاعات  رسانه های خبری ازجمله خبرگزاری ریانووستی، محدودیت های جدید ۱.۹ میلیون نفر را در مسکو در برمی گیرد و افراد بازنشسته و بالای سن ۶۰ سال در خروج از خانه محدودیت خواهند داشت.

این قشر از  جامعه در مسکو و نیز افراد مبتلا به بیماریهای مزمن، هر روز فقط مدت کوتاهی اجازه برای خروج خواهند داشت و افراد سالمندی هم که شاغل به کار هستند اجازه استفاده از مرخصی بخاطر بیماری خواهند داشت.  

سالمندان مسکو که مشمول محدودیت های کرونا شده اند می توانند با مراجعه به مراکز حمایت های اجتماعی ناحیه خود، درخواست استفاده از خدمات داوطلبان را برای خرید لوازم ضروری خانه و  مواد غذایی بکنند.

به دستور شهردار مسکو، کارفرمایان و صاحبان مراکز اقتصادی از امروز حداقل ۳۰ درصد کارکنان مراکز خود را به صورت از راه دور و بدون حضور در محل کار بکار خواهند گرفت. 

به گفته سرگئی سابیانین شهردار مسکو، وضعیت همه گیری کرونا در پایتخت بسیار پیچیده است. 

وی خاطرنشان کرد که نزدیک به ۸۰ درصد افرادی که تحت دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارند را سالمندان تشکیل می دهند و سهم افراد سالمند از  مرگ و میرهای کرونایی هم ۸۶ درصد است. 

ولادیمیر پوتین  رئیس جمهوری  روسیه روز چهارشنبه هفته گذشته با توجه به افزایش همه گیری کرونا در روسیه و  رشد تصاعدی قربانیان این بیماری که از مرز یکهزار نفر در روز فراتر رفته است دستور تعطیلی یک هفته ای این کشور را صادر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0