کد خبر : 2733
تاریخ انتشار : 03 آبان 1400

احتمال رشد مجدد رمزارز مشهور

احتمال رشد مجدد رمزارز مشهور

نیک نیوز:  یکی از تحلیلگران بازار رمزارز پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین هنوز فضای زیادی برای روند صعودی دارد.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که حتی با احتمال سقوط بیت‌کوین تا کانال ۵۰هزار دلاری، این رمزارز پس از شکستن بالاترین رکورد تاریخی خود، به طور کلی می‌تواند فرضیه صعودی را نقض نکند.

پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال Decentrader، در آخرین بررسی‌های خود اظهار کرد که بیت‌کوین پس از صعود به کانال ۶۷هزار دلاری و بازگشت از آن، دلیلی برای روند نزولی قیمت این رمزارز وجود ندارد.

پس از اینکه بیت‌کوین به بالاترین سطح خود در شش ماه اخیر صعود کرد، با اصلاح ۱۰درصد از این سود تنها در یک روز، نگرانی‌ها افزایش یافت.

پس از دو افت به زیر کانال ۶۰هزار دلاری، تحلیلگران همچنان به خوش‌بینی‌های قبلی خود برای هفته‌ها و ماه‌های آتی پایبند بودند.

فیلبفیلب (Filbfilb) از شرکت دیسنتریدر اظهار کرد: "ما چندین هفته است که الگوهای فراکتال بیت‌کوین را دنبال می‌کنیم، که اگر ادامه پیدا کرده و این روند حرکتی را حفظ کند، توقف اصلی بعدی بالاتر برای این رمزارز کانال ۷۲هزار دلاری خواهد بود و بعد از آن هدف ۸۸هزار دلاری را دنبال خواهد کرد. این روند با فرضیه برخی از کارشناسان که بیت‌کوین به ۱۰۰هزار دلار نیز می‌رسد، مطابقت دارد."

وی همچنین به تسهیل نرخ‌های تامین مالی، احتمال تصویب صندوق قابل معامله  بیت کوین و حمایت‌های قوی خریداران، به عنوان دلایلی برای صعود بیشتر قیمت این رمزارز اشاره کرد.

در پایان هفته، که معمولا حجم معاملات بازار پایین است، ممکن است یک حرکت صعودی یا نزولی غافلگیرکننده ایجاد شود، اما با این حال، احتمال صعود به خط مقاومتی ۶۵هزار دلاری وجود دارد.

فیلبفیلب همچنین اذعان داشت که برای افت احتمالی قابل توجه قیمت بیت‌کوین آماده است که به این سادگی‌ نیز نمی‌تواند دیدگاه صعودی وی را از بین ببرد.

وی افزود: "اگر تغییر قابل توجهی در ساختار ایجاد شود، کانال ۵۰هزار دلاری، منطقه مهمی برای ما خواهد بود."

"اگر چه در حال حاضر شواهد قابل توجهی برای این موضوع وجود ندارد، در صورت وقوع، ما برای این شرایط نیز آماده هستیم. حتی اگر قیمت‌ها به این سطح بازگردد، نمی‌تواند فرضیه صعودی کلی ما را بشکند."

همانند سایر یافته‌های اخیر، سطوح فیبوناچی همچنان نقش کلیدی را در ارزیابی نقاط احتمالی آینده در فاز صعودی یا نزولی دارد.

بیت‌کوین از نظر تاریخی، دارای اوج چرخه کلان در توالی فیبوناچی بوده که این بار مسیر را برای رسیدن به کانال ۳۰۰هزار دلاری باز می‌کند.

به طور مشابه، بدترین سناریو این است که روند نزولی، باعث سقوط این رمزارز به زیر کانال ۵۰هزار دلاری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0