کد خبر : 3276
تاریخ انتشار : 20 دی 1400

احیای دلار در کانال ۲۷

احیای دلار در کانال ۲۷

نیک نیوز: توافق هسته ای می تواند قیمت دلار را حداقل در کوتاه مدت دچار افت بیشتری کند. این موضوع به طور مشخص در رفتار بازار ارز روز یک شنبه نیز مشخص شد. در این روز به نقل از برخی منابع عربی اعلام شد که ایران به توافقی هسته ای موقت ۲ ساله دست یافته است. حتی خبر توافق موقت نیز باعث شد که اسکناس آمریکایی حدود هزار تومان از ارزش خود را از دست بدهد.

تکذیب خبر توافق موقت موجب شد که خیلی زود دلار در محدوده ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومانی احیا شود و اسکناس آمریکایی کمی در مسیر افزایشی قرار بگیرد. در این شرایط می توان گفت که کف حمایتی بازار قبل از توافق هسته ای می تواند نزدیک به کانال ۲۷ هزار تومانی باشد.

از نگاه تحلیل گران فنی نیز سقف کوتاه مدت بازار  محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومانی است. برخی فعالان باور دارند که خبرهای سیاسی مثبتی تا شب گذشته به بازار ارسال نشده است و دلار به تدریج کمی افزایش قیمت را به ثبت خواهد رساند. دلار بیش از یک هفته است که در مسیر کاهشی قرار گرفته است و ممکن است برخی از معامله گران تصمیم بگیرند که بخشی از ارزهای فروخته شده خود را جایگزین کنند. این اتفاق در شرایطی رخ خواهد داد که معامله گران از حمایت محدوده ۲۷هزار و ۳۰۰ تومان اطمینان پیدا کنند. برخی فعالان نیز باور دارند که محدوده ۷ هزار و ۵۰۰ تومانی درهم برای بازیگران ارزی اهمیت دارد و رفتن درهم به بالای این محدوده می تواند زمینه ساز افزایش خریدها در بازار دلار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0