کد خبر : 1750
تاریخ انتشار : 27 تیر 1400

استاندار خوزستان: تلاش می‌کنیم تا آلام مردم کم شود

استاندار خوزستان: تلاش می‌کنیم تا آلام مردم کم شود

نیک نیوز: استاندار خوزستان گفت: ناراحتی و گلایه مندی مردم از آب به حق است و ما هم باید به صورت شبانه روزی تلاش کنیم برای اینکه دغدغه های مردم را کاهش دهیم؛ تمام هم و غم و پیگیری‌های ما برای این بوده است که به درد مردم برسیم.

قاسم سلیمانی‌دشتکی، در جلسه هماهنگی دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه دهه ولایت که در بیت امام جمعه اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سال بسیار سختی از نظر تنش آبی و خشکسالی داشتیم و مردم هم بسیار از این بابت اذیت شده اند و ناراحتی و گلایه مندی آن ها به حق است و ما هم باید به صورت شبانه روزی تلاش کنیم برای اینکه دغدغه های مردم را کاهش دهیم؛ تمام هم و غم و پیگیری‌های ما برای این بوده است که به درد مردم برسیم.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: همه انرژی و تلاش ما بر این است که آلام مردم را کمتر کنیم. نظام هم در استان کار کرده است و هیچ کس منکر تلاش‌ها و خدمات نظام در استان نیست اما مشکلات زیاد است و کارهای باقیمانده و اقداماتی که نیاز به اصلاح دارد باید انجام شود.

وی عنوان کرد: امام جمعه محترم، علما، شیوخ، کارشناسان و اصحاب رسانه از وضعیت آب پشت سدها بازدید داشتند؛ آبی که برای ما قابل برنامه‌ریزی باشد با احتساب ۲ میلیارد متر مکعب آب پاییزه حدود ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون متر مکعب محاسبه شده است که بدون در نظر گرفتن آن دو میلیارد که البته هم اکنون از آن هم به دلیل فشارهای زیاد در حال بهره برداری هستیم به میزان ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون متر مکعب برای بخش کشاورزی می توانیم در نظر بگیریم که بخشی از آن برای نیشکر است، بخشی از آن برای کشت جایگزین و فصلی و یک قسمتی هم برای کشت تابستانه و یک قسمت هم برای حق‌آبه محیط زیست است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0