کد خبر : 3631
تاریخ انتشار : 27 اسفند 1400

استعفای یک روحانی یک روز پس از انتصاب

استعفای یک روحانی یک روز پس از انتصاب

نیک نیوز : حجت الاسلام حسین جلائی نوبری که دیروز به سمت ریاست دانشکده پیراپزشکی تبریز منصوب شده بود امروز با بالا گرفتن انتقادات استعفا داد.

دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: پیرو اخبار منتشره در مورد انتصاب حجت الاسلام جلائی نوبری به ریاست دانشکده پیراپزشکی به استحضار ملت شریف، دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی و منتقدین عزیز می رساند که دانشکده پیراپزشکی بر خلاف اسم آن ترکیبی از گروه‌های متنوع می‌باشد و علاوه بر گروه‌های تکنولوژی تصویربرداری، علوم آزمایشگاهی و هوشبری، گروه‌های معارف اسلامی، ادبیات و تربیت بدنی را نیز شامل می شود.

لازم به ذکر است که گروه معارف اسلامی، به تنهایی بیش از یک سوم اعضای هیات علمی دانشکده پیراپزشکی را تشکیل داده و با احتساب گروه‌های ادبیات و تربیت بدنی نصف اعضای هیات علمی دانشکده را تشکیل می دهند.

از این رو انتصاب ریاست دانشکده با رعایت نظر اکثریت اعضای هیات علمی و از گروهی که بیشترین عضو هیات علمی را در دانشکده دارد، موضوع غیر عادی نبوده و نیز با در نظر گرفتن رتبه علمی دانشیاری و سوابق مدیریتی متعدد و موفق جناب آقای دکتر نوبری، انتصاب ایشان در این مسئولیت اقدامی خارج از ضوابط و مقررات نمی‌باشد.

با وجود این موارد در جهت احترام به نظر بزرگان و خواست مردم بزرگوار، منتقدین دلسوز و رعایت مصالح عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خنثی کردن شیطنت دشمنان نظام، آقای دکتر جلائی نوبری از سمت مدیریت دانشکده پیراپزشکی استعفا نمودند که این امر نشانه درایت، تقوا و دلسوزی ایشان به انقلاب و کشور عزیزمان می باشد.

از خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر عج، طول عمر مقام معظم رهبری، توفیق و سرافرازی ایران اسلامی و مردم شریف و آگاهمان را خواستاریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0