کد خبر : 5449
تاریخ انتشار : 30 مهر 1402

اسرائیل تهدید کرد: تشدید حملات به غزه از امروز

اسرائیل تهدید کرد: تشدید حملات به غزه از امروز

نیک نیوز: تل‌آویو از تشدید حملات  خود خبر داد و گفت که از امروز حمله به نوار غزه افزایش می‌یابد.

همزمان کانال ۱۳ تلویزیون تل‌آویو گزارش داد که ارتش این رژیم تدارکات برای حمله زمینی به نوار غزه را تکمیل کرده و فقط منتظر تایید کابینه سیاسی است.

این در حالی است که شامگاه شنبه وزارت کشور فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بازار اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز غزه تعداد زیادی شهید و مجروح برجای گذاشته است.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که بیش از ۵۰ نفر در جریان حملات شامگاه شنبه جنگنده‌های رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، به شهادت رسیده‌اند.

 از سوی دیگر شمار قربانیان حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به قهوه‌خانه «ریو» در مرکز خان‌یونس به ۱۲ شهید و ۱۷ زخمی افزایش یافته است.

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ تل‌آویو با دستور اعمال محاصره همه‌جانبه علیه نوار غزه، ورود هرگونه غذا، دارو، سوخت، برق و حتی آب به این منطقه را ممنوع کرد.

طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به حدود ۵ هزار شهید و بیش از ۱۴ هزار مجروح رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0