کد خبر : 1693
تاریخ انتشار : 22 تیر 1400

اظهارات جالب ربیعی درباره انفجار پارک ملت

اظهارات جالب ربیعی درباره انفجار پارک ملت

نیک نیوز: سخنگوی دولت درباره حادثه انفجار پارک ملت تهران توضیحاتی ارائه کرد.

ربیعی:

* (در پاسخ به سوالی مبنی بر این که بامداد جمعه در پارک ملت صدای انفجاری آمد که هنوز علت دقیق آن مشخص نشده است از سوی دیگر برخی رسانه‌های صهیونیستی و ضد انقلاب مدعی خرابکاری هستند، با توجه به سابقه اتفاقاتی که در نطنز افتاده و اخیرا هم پهپادی وارد کشور شده بود، این ادعاها در ذهن مردم تقویت شده است. قرار نیست مسئولان درباره علت و جزئیات دقیق حادثه توضیحی ارائه دهند): حداقل از همین تیربون هیچ مسئله رخ داده‌ای نبوده است که بی‌پاسخ مانده باشد و مسائل اخیر به وضوح توضیح داده شده است.

* ما در سخنگویی همه اتفاقات را توضیح دادیم و شاید یکی از اقدامات ما برای اطلاع‌رسانی این بوده است شاید با تاخیر همراه بوده باشد اما هیچ موضوعی نبوده که بدون توضیح دادن از کنار آن بگذریم.

* در مورد صدای انفجار روز جمعه هم باید بگویم بررسی‌های صورت گرف از سوی نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات نشان می‌دهد که صدای انفجار ناشی از کندن یک گودال در پارک ملت بوده است که ناشی از ریختن بنزین و گازوئیل در آن بوده که منفجر شدن آن منجر به انفجار و آتش‌سوزی محدود شده است.

* در بررسی‌هایی که انجام گرفت هیچ شواهدی در خصوص امنیتی بودن موضوع از سوی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی داده نشده و البته تلاش‌های لازم هم در حال پیگیری است، اما بنابر گزارشی که از سوی وزارت کشور دیدم این حادثه به هیچ عنوان شبیه خرابکاری‌های اخیر نیست و نمی‌تواند نسبتی داشته باشد و به محض دریافت اطلاعات جدید آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0