کد خبر : 4882
تاریخ انتشار : 07 دی 1401

اعمال محدودیت آمریکا برای ورود مسافران از چین

اعمال محدودیت آمریکا برای ورود مسافران از چین

نیک نیوز:  همزمان با اعلام لغو محدودیت های ناشی از شیوع کرونا در چین، آمریکا در حال بررسی اقدامات احتیاطی جدید برای مسافرانی است که از چین وارد ایالات  متحده می شوند.

مقامات آمریکایی گفتند که دولت نگران افزایش موارد ابتلای کرونا در چین است.

ژاپن اکنون به هنگام ورود مسافران از چین، آزمایش کووید-19 را اجباری کرده و مالزی اقدامات ردیابی و نظارت جدیدی را اعمال کرده است. مقامات آمریکایی نیز گفته اند که ایالات متحده اقدامات مشابهی را به عنوان راهی برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا بررسی می کند.

نارضایتی از سیاست کووید صفر چین اعتراضاتی را در در داخل این کشور برانگیخت و مقامات پکن را وادار کرد تا به سرعت به سمت پایان دادن به این سیاست‌ها و لغو سه سال قرنطینه حرکت کنند. در عین حال سرعت لغو محدودیت ها و تغییرات ناگهانی مرتبط با مقابله با کرونا باعث افزایش عفونت ها شده است.

چین همچنین اعلام کرده است که از 8 ژانویه دیگر مسافران ورودی را در قرنطینه نگه نمی دارد.

در عین حال، چین بزرگترین شیوع کووید-19 در جهان را تجربه می کند و این وضعیت نگرانی‌هایی را در بین مقامات بهداشت عمومی در سراسر جهان ایجاد کرده است.

مقامات آمریکایی نیز گفتند که بر اساس مشورت با کارشناسان بهداشت عمومی و شرکای بین‌المللی، اقدامات احتیاطی جدید سفر را در نظر گرفته‌اند. آنها گفتند که این مذاکرات تا حدی به دلیل نگرانی در مورد کمبود داده‌های توالی ژنومی است که می تواند به شناسایی ظهور یک نوع جدید کمک کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0