کد خبر : 5753
تاریخ انتشار : 04 بهمن 1402

اماراتی‌ها به ما بی‌احترامی کردند

اماراتی‌ها به ما بی‌احترامی کردند

نيك نيوز: مهدي طارمي در واکنش به صعود مقتدرانه تيم ملي  و انتخاب خودش به‌عنوان بهترین بازیکن زمین گفت: ممنون از همه شما و هواداران. انرژی آنها قطعا به ما کمک می‌کند. توانستم دو گل بزنم. خدا را شکر. بازی خیلی سختی داشتیم. خودمان را آماده بازی کرده بودیم و توانستیم تمرینات را در زمین پیاده کنیم. 5 گل زدیم که 3 تای آنها آفساید بود. ولی همین که موقعیت و شانس گل ایجاد کردیم، توانستیم به برنامه خود برسیم. حالا خیلی خوش شانس نبودیم برای رقم زدن یک بازی پر گل ولی در کل خوب بود.

مهدی طارمی در واکنش به شادی گل بازیکنان تیم ملی و همینطور محمد محبی گفت: کار محمد محبی را خودمان تایید نمی‌کنیم. اینکه مقابل هواداران حریف این کار را انجام بدهد. کارش خوب نبود. ما مقابل دوربین این کار را انجام دادیم. 

او ادامه داد: ببینید وقتی یک کاری را می‌کنند. وقتی به کشورت چیزی می‌گویند و می‌خواهند کوچکت کنند، ما هم بچه‌های آب و خاک هستیم. انتهایش تمام کسانی که در ایران هستند یا نیستند با هر اعتقاد و دیدگاهی پاسخ می‌دهند. ما هم بی‌احترامی نکردیم و حرف خودشان را به خودشان برگشت دادیم.

او سپس درباره بازی بعدی مقابل سوریه بیان کرد: هدف ما مشخص است. مهم نیست مقابل چه تیمی بازی کنیم. ما دنبال هدف خودمان هستیم و باید تمام تلاش‌مان را بکنیم که به هدف برسیم.

سوال بعدی از طارمی درباره کری خوانی شب گذشته اماراتی‌ها بود و اینکه چقدر به آنها انگیزه داده. او در واکنش به این سوال گفت: انگیزه آنچنانی که به بازیکن نداد، اما غیرت ایرانی ما به جوش آمد وقتی بخواهند حرکاتی بکنند. به نظرم کارشان بی‌احترامی بود. ما کاری به کسی نداشتیم. نه هواداران ونه خودمان. کار محبی هم درست نبود اما در کل انگیزه زیادی برای صعود به‌عنوان سرگروه داشتیم.

مهدی طارمی درباره فشار برای قهرمانی بیان کرد: اینکه اهالی فوتبال انتظار قهرمانی دارند، طبیعی است ولی اینکه حتما قهرمان شویم، اینطور نیست. ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت. پله به پله بالا می‌رویم. کسی هم فکر نمی‌کنم قول قهرمانی داده باشد. با این چیزهایی که ما داریم قول قهرمانی دادن مضحک است. اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که دل مردم را خوشحال کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0