کد خبر : 3186
تاریخ انتشار : 05 دی 1400

امضای تفاهم نامه صادرات ۲۰هزار تن کاغذ صنعتی

امضای تفاهم نامه صادرات ۲۰هزار تن کاغذ صنعتی

نیک نیوز : مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران در جلسه امضای تفاهم نامه مشترک با مدیران شرکت ترک تبار در ساری با اشاره به اهمیت تامین نیاز کشور به انواع کاغذ خصوصا کاغذ چاپ و تحریر اظهار کرد: با توجه به وجود پتانسیل بالا در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران خصوصا در تولید انواع  کاغذ صنعتی، امیدواریم ضمن اجرای تعهدات متناسب با بازار داخل، شرایط را برای ارز آوری بیشتر و معرفی برند این شرکت در کشورهای همسایه فراهم کنیم.

به نقل از هایتاجر، مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران از هدف‌گذاری این مجموعه صنعتی برای مقابله با تحریم‌ها و استارت صادرات به کشورهای دیگر از ابتدای سال آینده خبر داد.

ایشان افزود: به‌منظور دستیابی به بازار هدف جدید و ارز آوری در شرایط کنونی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در رعایت الگوی اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خروج ارز از کشور، تفاهم نامه صادرات ۲۰هزارتن کاغذ صنعتی فی‌مابین شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران و یک شرکت ترک در ساری به امضا رسید. 

وی با بیان اینکه در آذر ماه امسال ۱۵ هزار تن انواع کاغذ تولید و روانه بازار شد، گفت: این میزان تولید در سال های اخیر بی سابقه بوده است.

ایشان با بیان اینکه از نیمه دی ماه سال جاری خط تولید برای تولید کاغذ چاپ و تحریر آماده به کار خواهد بود، گفت: امیدواریم با همت کارکنان مجموعه تا پایان سال جاری ۸ هزار تن کاغذ چاپ و تحریر تولید و روانه بازار کنیم.

مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ضمن اطمینان به دولت مبنی بر بکارگیری تمام توان مجموعه برای تولید کاغذ تحریر در کشور از مسئولین و دست اندرکاران این حوزه نیز خواست تا با حمایت و مساعدت های لازم شرایط را برای تولید مناسب و مداوم و مقابله با تحریم ها و تسهیل در واردات مواد اولیه فراهم کنند.

ایشان در پایان به تولید ۷۵ هزار تن انواع کاغذ صنعتی تا امروز در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: تا پایان سال به همت متخصصان و پرسنل مجموعه به رکورد تولید ۱۰۰ هزار تن انواع کاغذ صنعتی بالاخص فلوتینگ دست یابیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0