کد خبر : 3320
تاریخ انتشار : 28 دی 1400

امکان صادرات خدمات پزشکی فراهم شد

امکان صادرات خدمات پزشکی فراهم شد

نیک نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بر لزوم مشارکت بانک‌ها در تامین منابع مالی پروژه‌های توریست درمانی تاکید کرد و گفت: امکان صادرات خدمات پزشکی از این استان به کشورهای همجوار فراهم است.

به گزارش هایتاجر، روز سه شنبه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری استان اظهار داشت: با توجه به تعدد و ‌تنوع مراکز پزشکی و ظرفیت های علمی و استقرار دانشگاه های مهم در سطح استان تهران امکان صادرات خدمات پزشکی از استان به کشورهای همجوار وجود دارد.

وی ادامه داد: تامین زیرساخت های این بخش به عنوان یکی از عوامل مهم در ارزآوری و توسعه صادرات است که با تشویق و ترغیب سرمایه گذاران با توجه به جذابیت های پیش بینی شده برای بخش توریست درمانی می تواند زمینه رشد و شکوفایی این بخش را فراهم آورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: توسعه صادرات از سوی دیگر متضمن تامین مالی از طریق فروش اوراق و منابع داخلی بانک ها است که با حضور جدی و سرمایه گذاری در این بخش می توان دورنمای بسیار مطلوبی را فراهم ساخت.

در جلسه مذکور به بررسی مسائل و مشکلات بزرگترین مجتمع دندانپزشکی کشور با سرمایه گذاری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخته شد و بانک های عامل آمادگی خود را برای همکاری و تکمیل پروژه از طریق تسهیلات منابع داخلی و فروش اوراق اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0