کد خبر : 5747
تاریخ انتشار : 03 بهمن 1402

انجام شماره‌گذاری وسایل نقلیه وارداتی در کم‌ترین زمان

انجام شماره‌گذاری وسایل نقلیه وارداتی در کم‌ترین زمان

نيك نيوز: سردار حسین رمضانی با اشاره به مقررات واردات وسایل نقلیه اظهار داشت: وارد کنندگان وسایل نقلیه باید مجوزهای قانونی لازم را برای این فعالیت تخصصی از مبادی ذیصلاح دریافت و همچنین در قبال تمام وسایل نقلیه وارداتی باید مجوزها و تاییدیه های لازم (قوانین و مقررات گمرک و عوارض گمرکی، سازمان استاندارد، محیط زیست، رعایت شرط اسقاط خودروی فرسوده و…) را قبل از درخواست شماره گذاری به پلیس راهور ارائه کنند.

وی افزود: پلیس راهور مکلف است در چارچوب قوانین و مقررات پس از نظارت و کنترل دقیق بر اسناد و مدارک ارائه شده مذکور، نسبت به شماره گذاری اقدام کنند.

سردار رمضانی تاکید کرد: در صورتی که ضوابط و مقررات از طرف واردکنندگان خودرو رعایت شده باشد و منع قانونی وجود نداشته باشد، پلیس راهور در کمتر از ۴۸ ساعت فرایند شماره گذاری را انجام می‌دهد.

معاون اجرایی پلیس راهور با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۱۱ شرکت درخواست واردات خودرو را به پلیس راهور ارائه و و دستورالعمل شماره گذاری آنها در کمترین زمان ممکن صادر شده است افزود: در طول ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۹۸۰ خودروی سنگین و ۱۱۲۰ دستگاه خودروی سبک وارداتی شماره گذاری شده است که مبین انجام وظیفه درست و سریع پلیس راهور نسبت به تکالیف قانونی خود می‌باشد.

سردار رمضانی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم وارد کنندگان خودرو به جهت رعایت حق و حقوق هموطنان، قبل از اقدام به درخواست شماره گذاری، در چارچوب قوانین و مقررات تمام تاییدیه های لازم را اخذ کنند تا خریداران این خودروها نیز دچار سرگردانی نشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0