کد خبر : 2326
تاریخ انتشار : 14 شهریور 1400

ایران پنجم شد

ایران پنجم شد

نیک نیوز: سرهنگ پاسدار محمدرضا زوار عصر روز شنبه در پایان این رقابت‌ها اعلام کرد که در مجموع ایران  با کسب سه عنوان نخست (مدال طلا) و یک مقام سومی (مدال برنز) در بین ۴۳ کشور شرکت کننده، مقام پنجم را به دست آورد که در کارنامه مسابقات ایران، بهترین نتیجه حاصل شده طی سنوات گذشته محسوب می‌شود.
مقام‌های اول تا دهم این رقابت‌ها به ترتیب به روسیه، ازبکستان، چین، بلاروس، ایران، قزاقستان، ویتنام، صربستان، ارمنستان و قرقیزستان رسید.

سرپرست تیم‌های اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۱، خاطر نشان کرد که هفتمین دوره این مسابقات با حضور ۴۳ کشورجهان  و ۱۲ هزار نفر شرکت کننده، از ۳۱ مردادماه به مدت دو هفته به میزبانی اصلی روسیه و کشورهای ایران، چین، قزاقستان، قطر، صربستان، بلاروس، هند، الجزایر، ویتنام، ازبکستان و ارمنستان با رعایت کامل مقررات و پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا برگزار شد.
سرهنگ پاسدار زوار اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران که با ۱۲ تیم در این مسابقات شرکت کرده بود علاوه بر میزبانی سه رشته غواصی عمق، جام دریا و اربابان سلاح، تیم‌هایی نیز جهت شرکت در مسابقات جهت یابی، تیراندازی عملیاتی و تهاجم دریابرد در روسیه، اربابان آتش و پهپاد در قزاقستان، تک تیرانداز و ستاره قطبی در بلاروس، حافظان نظم در صربستان و گشت جاده‌ای در قطراعزام کرد.
نتایج برتر تیم‌های ایران در مسابقات یادشده به این شرح است:
مسابقه جام دریا در بندر انزلی (مقام اول و مدال طلا)
مسابقه غواصی عمق در کنارک (مقام اول و مدال طلا)
مسابقه اربابان سلاح در شاهین شهر  اصفهان (مقام اول و مدال طلا)
مسابقه تهاجم دریابرد در روسیه (مقام سوم و مدال برنز)
دیگر تیم‌های کشورمان نیز مقام‌های چهارمی و پنجمی را کسب نمودند.

همچنین با توجه به عملکرد تیم‌های شرکت کننده در مسابقات روسیه، طی مراسمی با حضور فرماندهان عالیرتبه این کشور، ضمن اهداء مدال افتخار و لوح یادبود وزارت دفاع روسیه در راستای تقویت رزمی به سرداور اصلی مسابقات، سرهنگ پاسدار محمدرضا زوار و ۶ نفر منتخب از تیم‌های حاضر در مسابقات؛ مسئولین مربوطه نیز از حضور موفق غرفه  فرهنگی هنری  کشورمان در خانه دوستی نیز تجلیل کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0