کد خبر : 4701
تاریخ انتشار : 30 مهر 1401

بارش باران در جاده‌های ۸ استان

بارش باران در جاده‌های ۸ استان

نیک نیوز: سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌ برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر تردد در اکثر جاده‌های کشور به آرامی و به شکل روان در حال انجام است و تنها در سه محور شاهد ترافیک پرحجم و بعضا نیمه سنگین هستیم که این سه محور شامل مقاطعی از آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردی، آزادراه تهران – ساوه محدوده نسیم شهر و در محور شهریار – تهران است.

وی ادامه داد : همچنین محور ریگان - ایرانشهر تنها محور مسدود شریانی در کشور است و محور لاسم ارجمند نیز به دلیل انسداد فصلی مسدود است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا به تشریح وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز پرداخت و گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی، اردبیل ، گیلان ، گلستان ، کردستان ، زنجان و مازندران است.  لازم است رانندگان حین رانندگی در این مسیرها توجه کافی را به جاده داشته باشند، با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و حتما فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل را نیز رعایت کنند.

وی اضافه کرد:‌ در برخی از نقاط محور چالوس نیز مه گرفتگی گزارش شده که لازم است رانندگان هنگام حرکت در این مسیر اولا حتما چراغ‌های خودرو را روشن و ثانیا با احتیاط و سرعت مطئمنه حرکت کنند.

شیرانی همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0