کد خبر : 4927
تاریخ انتشار : 20 دی 1401

بارش یک متری برف در این جاده

بارش یک متری برف در این جاده

نیک نیوز: مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به توقف بارش برف در محور اسالم - خلخال به ارتفاع یک متر، گفت: بارش برف در چهار شهرستان آستارا، رودبار، سیاهکل و انزلی ادامه دارد.

غلامعلی نیک فهم، از بارش شدید برف در دو سیاهکل - دیلمان و رودبار - حشمت آباد خبر داد و اظهار کرد: حداکثر ارتفاع برف در محور سیاهکل - دیلمان به ۴۵ سانتیمتر رسیده است.

وی با بیان اینکه حداکثر ارتفاع برف در محور رودبار - حشمت آباد نیز ۱۵ سانتیمتر است، گفت: شاهد توقف بارش برف در محور اسالم - خلخال با حداکثر ارتفاع ۱۰۰ سانتیمتر هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، همچنین از توقف برف در محور ماسال - گیلوان به ارتفاع ۶۰ سانتیمتر خبر داد و اضافه کرد: بارش برف در محورهای فومن - ماسوله (۱۵ سانتیمتر) و شفت - امامزاده ابراهیم - امامزاده اسحاق (۱۰ سانتیمتر) و قوشه لانه - کلیشم (پنج سانتیمتر) نیز متوقف شده است.

نیک فهم با اشاره به بارش خفیف برف در محورهای پونل - خلخال، رودسر - لات محله، شوک - ملکوت، بلوردکان - خصیب دشت و بهارستان - آقچای، تصریح کرد: ارتفاع برف در این محورها بین ۱۰ تا ۴۵ سانتیمتر گزارش شده است.

بارش ۶۰ سانتی برف در گردنه حیران

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در گردنه الماس به ۱۰۰ سانتیمتر رسیده و بارش متوقف شده است، گفت: شاهد توقف بارش برف در گردنه حیران به ارتفاع ۶۰ سانت نیز هستیم، اما در گردنه کوهین محور رشت - قزوین بارش خفیف برف به ارتفاع ۱۰ سانت داریم.

مدیرکل راهداری گیلان از بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های رودبار، سیاهکل، انزلی و آستارا خبر داد و متذکر شد: در سایر محورهای مواصلاتی گیلان باران می‌بارد، اما کلیه راه‌های اصلی و فرعی بازگشایی شده و از صبح امروز پاکسازی راه‌های روستایی را آغاز کرده ایم.

وی با بیان اینکه فقط محور پونل - خلخال به دلیل وقوع کولاک و احتمال ریزش بهمن مسدود است، تاکید کرد: رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

فرماندار: برف راه‌های روستایی ازنا را مسدود کرد

محمدرضا فتاحی فرماندار ازنا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۹۳ روستای شهرستان ازنا تقریبا راه‌های دسترسی به ۸۰ درصد از آن‌ها بسته است.

وی بیان کرد: از شب گذشته شاهد بارش برف در شهرستان ازنا بودیم و هم‌اکنون برخی از راه‌های روستایی و مواصلاتی مسدود است که عوامل راهداری در حال بازگشایی این مسیرها هستند.

فرماندار ازنا با اشاره به اینکه هم‌اکنون عوامل راهداری مشغول بازگشایی راه ازنا_اراک هستند، اظهارکرد: تردد در راه‌های اصلی شهرستان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است بنابراین توصیه می‌کنیم مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

فاتحی عنوان کرد: بارش‌ها تا ظهر همچنان ادامه دارد و و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۵ سانتی‌متر بارش برف داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0