کد خبر : 2719
تاریخ انتشار : 27 مهر 1400

بازدید معاون وزیر صمت از شهرک‌های صنعتی گرمسار و ایوانکی

بازدید معاون وزیر صمت از شهرک‌های صنعتی گرمسار و ایوانکی

نیک نیوز : معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با حضور در شهرک‌های صنعتی گرمسار، ایوانکی و...از شماری از واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک‌ها دیدن کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در اولین برنامه‌ی کاری و نخستین روز سفر خود به استان سمنان از شرکت "کارتن‌سازی‌ مهدیار" تولید کننده کاغذ و مقوای کروگیت شده و ظروف و محفظه های کاغذی و مقوایی بازدید کرد.

وی در این برنامه ضمن حضور در خط تولید این مجموعه صنعتی با انواع تولیدات آن آشنا و با مدیران و سرمایه گذاران این گروه صنعتی گفتگو و تبادل نظر کرد.

واحد صنعتی " کارتن سازی مهدیار" که با سرمایه ‌گذاری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال  در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۸۴۹ مترمربع در شهرک صنعتی ایوانکی احداث و در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسیده و ظرفیت تولید ۶۰ هزار و ۷۴۷ تن کاغذ و مقوای کروگیت شده و ظروف و محفظه های کاغذی و مقوایی در سال را دارد و برای ۱۷ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

این واحد صنعتی طی مدت فعالیت خود با بکارگیری دانش فنی خارجی و داخلی و با استفاده از فناوری و استانداردهای روز توانسته به تولید انبوه برسد.

بازدید معاون وزیر صمت از پروژه‌های عمرانی شهرک صنعتی گرمسار

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک با حضور در شهرک صنعتی گرمسار از نزدیک در روند اجرای پروژه‌های عمرانی قرار گرفت.

ایشان ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی شبکه گاز، جدول، زیرسازی و آسفالت، شبکه فیبر نوری فاز توسعه و احداث ۱۰ واحد کارگاهی با مجموع اعتبار ۲۸۷ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال در روند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

بازدید معاون وزیر صمت از فولاد تجارت طرق

ایشان همچنین با حضور در شهرک صنعتی گرمسار از طرح صنعتی " فولاد تجارت طرق" بازدید کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در ادامه سفر دو روزه خود به استان سمنان از طرح صنعتی  " فولاد تجارت طرق" در زمینه تولید انواع لوله‌های بدون درز، بازدید کرد.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در این برنامه ضمن بازدید از روند اجرای طرح صنعتی، با مدیران و سرمایه گذاران این طرح گفتگو و تبادل نظر کرد.

"فولاد تجارت طرق" در زمینی به مساحت ۳۵ هزار مترمربع و سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار و ۷۴۴ میلیارد ریال که در صورت تکمیل و بهره برداری برای ۱۵۰ نفر اشتغالزایی می‌کند، طرحی صنعتی بود که رسولیان از آن بازدید کرد.

عملیات اجرایی این طرح سال ۹۸ در شهرک صنعتی گرمسار آغاز شد و در زمینه تولید انواع لوله‌های بدون درز،  شمش فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی، انتقال مقاطع ساده کربنی و کم آلیاژی طبقه‌بندی نشده به بهره‌برداری خواهید رسید.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0