کد خبر : 1387
تاریخ انتشار : 06 تیر 1400

بازیکن پدیده: آن بازیکن تراکتور که موهایش را دخترانه بسته بود خیلی به من توهین می کرد

بازیکن پدیده: آن بازیکن تراکتور که موهایش را دخترانه بسته بود خیلی به من توهین می کرد

نیک نیوز: علی نعمتی، بازیکن تیم پدیده که صحبت هایی مبنی بر پیوستن او به پرسپولیس است گفت: آن بازیکن تراکتور که مو هایش را دخترانه بسته بود خیلی به من توهین می کرد.

علی نعمتی بازیکن اخراجی تیم فوتبال پدیده در بازی با تراکتور پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش اظهار داشت: فکر می‌کنم از دقیقه ۲۰ اخراج شدم. از بازیکنان تیم پدیده ممنونم که با تمام وجود بازی کردند و از هواداران‌مان و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم چون تیم را تحت فشار گذاشتم.

وی افزود: در جریان بازی موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم. دیدید که تراکتور ۱۱ نفره حرفی هم برای گفتن نداشت. در دقیقه ۱۲ مسابقه نمی‌دانم داور چه چیزی را دید که به من کارت زرد داد. بازیکن حریف سرش را در صورت من گذاشته اما داور به من کارت می‌دهد. نمی‌دانم چه تصمیمی گرفت. در صحنه پنالتی هم نمی‌دانم چطور داور به من کارت قرمز مستقیم داد که اکنون باید دو هفته محروم باشم؛ امیدوارم خود داور جواب بدهد.

بازیکن تیم فوتبال پدیده با اشاره به میلاد فخرالدینی بازیکن تراکتور گفت: آن بازیکن تیم تراکتور که موهایش را مدل دخترانه بسته بود خیلی بی‌ادب بود. امیدوارم به او ادب یاد بدهند، حرف‌های زشتی به من زد. کمک‌داور هم آن صحنه را دید اما چیزی به او نگفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0