کد خبر : 5675
تاریخ انتشار : 17 دی 1402

برف این مناطق را سفیدپوش کرد

برف این مناطق را سفیدپوش کرد

نيك نيوز: رییس حمل ونقل جاده ای بخش کوهستانی لاریجان شهرستان آمل گفت: بارش برف روزشنبه تاکنون بیش از ۳۰ روستای بالادست بخش لاریجان شهرستان آمل را سفیدپوش کرد.

کوروش روشن روز یکشنبه افزود: بارش برف زمستانی، پیش از ظهر شنبه در مسیر اصلی جاده هراز و روستاهای بالادست بخش کوهستانی لاریجان شروع شده و تا عصر شنبه ادامه داشت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، از شدت بارش برف در ارتفاعات و پایین دست بخش لاریجان کاسته شده اما با گزارش های دریافتی در بیش از ۳۰ روستای این بخش تا حدود هفت سانتی متر برف بر سطح زمین نشست.

رییس حمل و نقل جاده ای لاریجان آمل با بیان اینکه درحال حاضر چهار گروه راهداری نیز در مسیر اصلی جاده هراز از بامداد شنبه تاکنون بازدید دوره ای دارند و مشغول نمک پاشی سطح جاده هستند، تصریح کرد: با وجود بارش برف و لغزنده بودن سطح جاده هراز، تردد به صورت عادی و روان در این جاده در جریان است.

روشن اضافه کرد: مسیر روستایی بخش لاریجان اکنون باز است و گزارشی از بسته بودن مسیرهای روستایی مبنی بر بارش برف تاکنون گزارش نشده است.

وی ادامه داد: با این حال راهداران این اداره درحالت آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز به تیم های امدادی، برای بازگشایی مسیرها اعزام خواهند شد.

بخش کوهستانی لاریجان آمل دارای ۲ شهر رینه و گزنک و بیش از ۸۰ روستا و حدود ۲۰ هزار نفرجمعیت است.

حدود ۱۰۱ کیلومتر از مسیر جاده هراز از خروجی شهرآمل تا بعد آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) درحوزه استحفاظی شهرستان آمل است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0