کد خبر : 5662
تاریخ انتشار : 13 دی 1402

برنامه انتخاباتی لاریجانی چیست

برنامه انتخاباتی لاریجانی چیست

نيك نيوز: کم کم مجموعه های سیاسی خود را برای ورود به فاز اصلی انتخابات مجلس آماده می کنند. در این میان جریان علی لاریجانی نیز قریب به 200 نماینده ادوار را ساماندهی کرده است تا معادلات صحنه را تحت تأثیر قرار دهد.

ابوالفضل حسن بیگی درباره برنامه انتخاباتی مجموعه های سیاسی گفت: امروز برای همه سیاسیون و مجموعه های سیاسی حضور مردم پای صندوق های رأی و رقم خوردن مشارکت حداکثری از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین همه برای این مهم تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه این روزها جلسات فشرده ای در مجموعه های مختلف سیاسی برگزار می شود، افزود: آقای لاریجانی فهرست انتخاباتی نخواهد داد اما تلاش خواهد کرد از نمایندگان ادوار به صورت فردی در شهرستان ها حمایت کند.

این فعال سیاسی یادآور شد: اصلاح طلبان هماهنگی تشکیلاتی ندارند رادیکال های جریان اصلاحات موضع منفی در قبال مشارکت انتخاباتی دارند و به اصلاح طلبان حامی مشارکت فشار می آورند تا آنها نیز از صحنه انتخابات کنار بروند اما به نظرم موفق نخواهند شد. البته اصلاح طلبان مانند کارگزارن هم که وارد صحنه انتخابات می شوند با اعتدالی ها ائتلاف نخواهند کرد و این دو مجموعه با فهرست های مستقل در عرصه رقابت حاضر می شوند.

وی ادامه داد: در جریان اصولگرا با وجود مواضع اختلافی که بعضا بین مجموعه ها شاهد هستیم، تعدد لیست اتفاق نمی افتد. به عبارت دیگر اصولگرایان نمی توانند با چند فهرست به میدان بیایند چون اگر بخواهند به چند دسته تقسیم شوند، آرای شان نیز تقسیم خواهد شد که این مسئله ضربه اساسی به آنها خواهد زد.

حسن بیگی یادآور شد: البته پایداری تلاش خواهد کرد که با چانه زنی سهم بیشتری از کرسی های ائتلاف را به خود اختصاص دهد اما در نهایت مجبورند مخصوصا در تهران زیر یک چتر با سایر مجموعه ها قرار بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0