کد خبر : 2779
تاریخ انتشار : 09 آبان 1400

بیانیه شدیداللحن حزب الله لبنان علیه آمریکا

بیانیه شدیداللحن حزب الله لبنان علیه آمریکا

نیک نیوز: تصمیم آمریکا درباره تحریم سرلشکر «السید جمیل السید» نماینده لبنانی با واکنش تند حزب الله لبنان روبرو شد و این سازمان چنین اقدامی را ظالمانه، مشکوک و مردود توصیف کرد.

النشره گزارش داد، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای درباره تحریم نماینده لبنانی از سوی آمریکا، گفت: این یک اقدام سیاسی از سوی آمریکا علیه یک شخص با جایگاه ملی و مواضع سرنوشت ساز درباره مسائل ملی به ویژه نبرد با دشمن صهیونیستی و دفاع از حاکمیت و کرامت کشور لبنان و ایجاد نظامی حقیقی در آن است.

در ادامه این بیانیه، حزب الله لبنان تاکید کرد که درخواست السید در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته برای ارائه اسناد و ادله، حجتی قوی در برابر تمام ظالمان و حامیانشان است و این تعدی آمریکا مدال افتخاری برای السید است.

حزب الله در ادامه گفت: تحریم آمریکا علیه «السید جمیل السید» حضور راسخ او را به عنوان پیشقراول رزمندگان و آزادیخواهان برای دفاع از شرف امت در برابر سلطه طلبی و استکبار شیطان بزرگ ثابت خواهد کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا پیشتر با صدور بیانیه‌ای «جمیل السید» یک عضو پارلمان لبنان و دو بازرگان این کشور را با طرح ادعای سو استفاده از موقعیت و همچنین فساد مالی تحریم کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0