کد خبر : 2654
تاریخ انتشار : 20 مهر 1400

بیت کوین ۱۰۰هزار دلاری در زمستان

بیت کوین ۱۰۰هزار دلاری در زمستان

نیک نیوز:  معاملات آتی طلا روز دوشنبه برای سومین معاملات متوالی با ضرر تسویه شد.

کریگ ارلام ، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda گفت:  قیمت طلا در این ماه به جایی نرسید. اما پیگیری اخبار در آن زمان بسیار جذاب بود زیرا به نظر می رسد معامله گران برای تعیین دقیق عملکرد خود به تورم بیشتر ، سیاست پولی شدیدتر ، عدم قطعیت فزاینده و آشفتگی بازار سهام توجه دارند. 

اما به نظر می رسد گزارش مشاغل آمریکا در روز جمعه گذشته بازار را از بن بست خارج کرد ، اما این افزایش قیمت به سرعت دوباره پایین آمد و قیمت به همان جایی که شروع شد بازگشت.

 طلای دسامبر (دی) ، -0.15 1.70 دلار یا 0.1 درصد کاهش یافت و به 1755.70 دلار در هر اونس رسید.

افزایش بازده اوراق قرضه دولتی اخیرا و افزایش ارزش دلار آمریکا در  بازار ارز ، عناصر نزولی برای فلزات امن هستند.

با این حال ، افزایش قیمت نفت  خام به بالاترین سطح هفت سال گذشته یعنی 82.18 دلار در هر بشکه ، عاملی صعودی برای بازارهای فلزات است. معامله گران در انتظار یک جرقه اساسی جدید هستند ، احتمالاً از داده های آمریکا در این هفته که شامل  تورم  چهارشنبه و پنجشنبه می شود.

بیت کوین ۱۰۰هزار دلاری

گروهی از محققان در استاندارد چارترد ، به سرپرستی جفری کندریک ، سرپرست جهانی تحقیقات ارزهای نوظهور ، پیش بینی کردند که بیت کوین تا اوایل سال آینده میلادی(زمستان امسال) به ۱۰۰هزار دلار برسد. آنها از پتانسیل بیت کوین برای تبدیل شدن به «روش پرداخت همتا به همتا غالب برای بانک های جهانی» در پشت پیش بینی صعودی خود یاد کردند.

همچنین، الکس هپتنر، مدیرعامل مبادله ارز‌های رمزنگاری شده Bitmex، پیش بینی کرده است که کشور‌های در حال توسعه در پذیرش بیت کوین پیشگام خواهند بود.

در حال حاضر بیت کوین در سطح ۵۷ هزار دلار معامله می شود.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0