کد خبر : 3234
تاریخ انتشار : 13 دی 1400

بیت کوین تبدیل به پول رسمی این کشورها می‌شود

بیت کوین تبدیل به پول رسمی این کشورها می‌شود

نیک نیوز: با وجود نوسانات شدید ارزهای دیجیتال معروف و حتی نگرانی‌هایی که درباره بازار این ارزها وجود دارد، اما برخی از صاحب منصبان کشورهای مختلف پیشنهاد استفاده از بیت کوین را به عنوان پول رسمی کشور خود مطرح کرده‌اند.

السالوادور نخستین کشوری بود که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی به منظور یک اقدام تقابل برای  تورم رو به رشد در کشور خود پذیرفت. اکنون رئیس جمهور بوکلِ پیش بینی کرده که تا پایان سال 2022 دو کشور دیگر هم بیت کوین را به عنوان  ارز قانونی خود معرفی خواهند کرد. این رئیس جمهور معتقد است که نرخ بیت کوین تا پایان سال 2022 مرز 100 هزار دلاری را در هم خواهد شکست.

فعالیت مشکوک کیف پول های قدیمی بیت کوین !

اکنون اخبار مختلفی درباره فعالیت مجدد کیف پول‌های قدیمی که تعداد زیادی بیت کوین دارند، به گوش می‌رسد. طبق آخرین اخبار، یک کیف پول بعد از 10 سال خاموشی و بلااستفاده بودن با تعداد 500 بیت کوین، به ارزش تقریبی 23 میلیون دلار، دوباره فعال شده است.

طبق اطلاعات موجود طی یک سال اخیر چندین کیف پول بیت کوین که از سال 2011 تاکنون هیچ گونه فعالیتی نداشته‌اند، فعال شده و میلیون‌ها دلار به صاحب یا صاحبان خود سود رسانده‌اند.

به نظر همین فعالیت‌های کیف پول‌های قدیمی باعث شده تا شایعات درباره حضور ساتوشی ناکاماتو بین کاربران ارزهای دیجیتالی گسترده شود. با این حال هنوز اطلاعات دقیقی درباره حضور خالق بیت کوین در جریان معاملات رمزارزها در دسترس نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0