کد خبر : 3838
تاریخ انتشار : 05 اردیبهشت 1401

بیت کوین ماه آینده ۲۷ هزار دلار می شود

بیت کوین ماه آینده ۲۷ هزار دلار می شود

نیک نیوز: قیمت بیت کوین نتوانسته است به کانال ۵۰,۰۰۰ دلار نزدیک شود و در رنج محدودی نزدیک به قیمت فعلی خود در نوسان بوده است. پیتر برنت معتقد است که پیش از یک روند صعودی قوی امکان دارد شاهد کاهش قیمت به سطوح بسیار پایین‌تر باشیم.

پیش‌بینی‌های منفی در مورد قیمت بیت کوین و سایر  رمز ارز های برتر در حال افزایش است. به نظر می‌رسد تبعات جنگ اوکراین و روسیه و افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، دو دلیل اصلی عملکرد ضعیف بازارهای جهانی باشد.

پیتر برنت (Peter Brandt)، معامله‌گر معروف، معتقد است که در کوتاه مدت امکان دارد با روند نزولی مواجه باشیم. برنت در واکنش به نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط یکی از کاربران اذعان داشت که قیمت BTC ممکن است به کمتر از سطح حمایتی بسیار مهم ۳۰,۰۰۰ دلار نیز کاهش یابد.

بدین ترتیب، ممکن است در ماه می یا ژوئن (اردیبهشت یا خرداد) شاهد کاهش قیمت بیت کو‌ین به ۲۸,۰۰۰ یا ۲۷,۰۰۰  دلار باشیم. این پیش‌بینی مطابق با نظر آرتور هیز (Arthur Hayes) مدیرعامل سابق صرافی بیتمکس است. طبق گزارش قبلی میهن بلاکچین او پیش‌بینی کرده است که قیمت BTC و قیمت ETH به ترتیب تا ۳۰,۰۰۰ و ۲٬۰۰۰ دلار سقوط خواهد کرد.

طبق نمودار زیر، بیت کو‌ین قبل از ادامه دادن روند صعودی خود و وارد شدن به سطوح قیمت جدید، به سطح حمایتی ریزش خواهد داشت و در ماه‌های پس از آن امکان دارد در روند صعودی جدید تا ۱۰۰,۰۰۰ دلار نیز افزایش یابد. برنت در این خصوص گفته است:

این موضوع بسیار محتمل است. چندین ماه اخیر حدس من همین بوده است. خواهیم دید!

در حال حاضر بازار کریپتو همبستگی قابل توجهی با بازارهای سنتی دارد. قیمت بیت کو‌ین مطابق با شاخص نزدک ۱۰۰ در نوسان است.

هنگامی که سهام شرکت‌های فناوری، عملکرد ضعیفی از خود نشان می‌دهند، شاهد کاهش قیمت بیت کو‌‌ین نیز بوده‌ایم. بدین ترتیب، روند نزولی در نمودار زیر نمود بیشتری دارد.

پیتر برنت نمودار بالا را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد کاهش قیمت بیشتری را برای سهام شرکت‌های فناوری انتظار دارد. او توقع دارد که این موضوع بر قیمت بیت کوین نیز تاثیرگذار باشد و فشار فروش شدیدی بر بازار رمزارزها وارد کند.

احتمال بهبود عملکرد بیت کوین در کوتاه‌مدت

هرچند، معامله‌گران باید توجه داشته باشند که ممکن است برنت و هیز، پیش‌بینی‌های بدبینانه‌ای انجام داده باشند و نظر آنها محقق نشود. در صورتی که شرایط بازار تغییر کند، امکان دارد ارزیابی افراد نیز دچار تغییر شود. پیتر برنت در توییت خود بر این موضوع تاکید می‌کند:

    برای کاربران تازه کار در توییتر:

    من به عنوان یک تریدر از این اصول پیروی می‌کنم:

    نظرات محکم داشته باش اما به آن‌ها نچسب.

    منعطف باش و در مورد هیچ‌چیز متعصب نباش.

    هر نظری به معنای یک معامله نیست و هر معامله‌ای به معنای یک نظر نیست.

    یک چارت لزوما به معنی نظر من نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0