کد خبر : 4799
تاریخ انتشار : 25 آبان 1401

تحلیل آقای شگفت انگیز از رمزارزها

تحلیل آقای شگفت انگیز از رمزارزها

نیک نیوز: کوین اولری که در صنعت کریپتوکارنسی به آقای شگفت انگیز مشهور است، پس از ورشکستگی صرافی FTX گفت که این موضوع نقطه عطفی برای صنعت کریپتو است. وی که در FTX سرمایه گذاری کرده، می گوید روزهای نزولی بازار به پایان رسیده است.

اولری که با شبکه CNBC گفت و گو کرده، در مورد ورشکستگی صرافی FTX می گوید: من هم مانند بسیاری از سرمایه گذاران ناامید هستم. با این حال همچنان طرفدار پر و پا قرص بلاکچین و ارزهای دیجیتال هستم. این اولین بار نیست که سرمایه گذاری بدی انجام می دهم. احتمالاً آخرین بار هم نیست؛ اما خوشبختانه بیشتر از سرمایه گذاری های بد، سرمایه گذاری های خوب انجام می دهم و از اشتباهاتم درس می گیرم.

 آقای شگفت انگیز همچنین در مورد FTX توییت کرد: «به عنوان یک سرمایه گذار شما برخی از اشتباهات را انجام خواهید داد. گاهی اوقات موارد بزرگ مانند FTX. . نکته کلیدی این است که از آنها یاد بگیرید تا تکرار نکنید. با گذشت زمان، تجربه شما را به جایی می‌رساند که بیشتر سرمایه‌گذاری‌های خوب انجام می‌دهید تا بد.

به گفته اولری در تمامی بازارها از جمله سهام، بدهی، املاک و رمزارزها روزهای سخت و کف بازار وجود دارد. شما همیشه به یک بازیکن بزرگ نیاز دارید که به صفر برود. وقتی که به صفر می رود به شما امتیاز خوبی می دهد و این همیشه شروع روند بازسازی است. در واقع یک نفر به صفر می رسد نمی دانم چه کسی؛ اما برای بقیه که زنده بمانند عالی خواهد بود زیرا همه از آن درس خواهند گرفت. او در ماه جولای هشدار داد که یک رویداد وحشتناک ارز دیجیتال در راه است. در آن زمان، او گفت: "من باور نمی کنم که ما هنوز پایین را دیده ایم.

آقای شگفت انگیز همچنین اعلام کرده که می خواهد به واشنگتن برود به منظور تصویب قانونی جهت شفافیت استیبل کوین ها. به گفته اولری، این کار به مردم اجازه می دهد از دلار آمریکا به عنوان یک سیستم پرداخت استفاده کنند. به گفته وی اگر چنین قانونی تصویب شود، تمام کار روزانه خود را به استیل کوین اختصاص خواهد داد.

وی خاطرنشان می کند: هنوز هم می‌خواهم در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنم. من پول از دست دادم اما این موضوع مرا از خرید بیشتر باز نمی دارد. شرایط فعلی یک نقطه عطف برای صنعت کریپتو است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0