کد خبر : 887
تاریخ انتشار : 10 خرداد 1400

تذکر مجلس به وزیر ارتباطات برای انتشار نقشه جعلی ایران

تذکر مجلس به وزیر ارتباطات برای انتشار نقشه جعلی ایران

نیک نیوز: نماینده خرم آباد در تذکر کتبی به رئیس جمهور بر لزوم برخورد با ترویج نقشه جعلی ایران در صفحه مجازی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد.

در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی به شرح زیر قرائت شد:

تذکر علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان به همراه ۵۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم توجه رئیس جمهور به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص گرانی‌ها. همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رفع کاهش جوجه‌ریزی و جلوگیری از افزایش مجدد قیمت مرغ.

- تذکر ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان به همراه ۴۷ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: لزوم تعامل و همکاری بانک‌ها با اصناف و بازاریانی که در شرایط کرونا متضرر شده‌اند.

- تذکر عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات: لزوم اطلاع‌رسانی به موقع در خصوص تعویق یا لغو آزمون وکالت و یا سایر آزمون‌ها. همچنین تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت نظارت بیشتر بر هلدینگ صنایع عمومی شستا، ضرورت اصلاح عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در جهت افزایش رضایتمندی ذینفعان.

- تذکر مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم حذف نقشه جعلی ایران از پیج رسمی جهرمی. همچنین تذکر به رئیس جمهور: لزوم برخورد با ترویج نقشه جعلی ایران در فضای مجازی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0