کد خبر : 5018
تاریخ انتشار : 18 بهمن 1401

تصمیم خطرناک کره شمالی

تصمیم خطرناک کره شمالی

نیک نیوز: رهبر کره شمالی در نشست کمیسیون نظامی مرکزی حزب حاکم این کشور، خواستار افزایش رزمایش‌های نظامی و تقویت حالت آمادگی جنگی پیونگ‌یانگ شد.

کیم در نشست کمیسیون نظامی مرکزی حزب حاکم کره شمالی درباره مأموریت‌های اصلی سیاسی و نظامی برای سال جاری میلادی و همچنین مسائل طولانی‌مدت درباره جهت‌گیری‌ها در ساخت ارتش صحبت کرد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، در این نشست مسئولان پیونگ‌یانگ درباره مسئله گسترش مداوم و تقویت رزمایش‌های عملیاتی و جنگی ارتش کره شمالی برای هماهنگ‌شدن با شرایط حاکم و رسیدن به آمادگی جنگی کامل بحث شد.

نشست کمیسیون نظامی مرکزی حزب حاکم کره شمالی در حالی انجام شده که پیونگ‌یانگ برای برگزاری رژه نظامی در مراسم تأسیس نیروهای مسلح این کشور در روز چهارشنبه آماده می‌شود.

پیش از این، وزارت خارجه کره شمالی در واکنش به رزمایش هوایی سئول-واشنگتن هشدار داد که هرگونه اقدام نظامی آمریکا علیه این کشور، با شدیدترین واکنش از سوی پیونگ‌یانگ همراه خواهد شد.

پیونگ‌یانگ همچنین تهدید کرد که مقابله با تحرکات نظامی آتی آمریکا ذیل اصل «سلاح اتمی علیه سلاح اتمی و جنگ تمام عیار علیه جنگ تمام عیار» خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0