کد خبر : 1325
تاریخ انتشار : 01 تیر 1400

تعجب قاضی‌زاده هاشمی از تعداد آرای باطله

تعجب قاضی‌زاده هاشمی از تعداد آرای باطله

نیک نیوز: قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به آرای باطله در انتخابات ۱۴۰۰، بیان کرد: این عدد از ارای باطله برای بنده بسیار عجیب بود و برای این موضوع یا باید تحلیل سیاسی داشت.

نماینده مردم مشهد در مجلس در پاسخ به این سوال که چرا رای شما در انتخابات با تغییر روبه رو بود، اظهار کرد: این عدد از ارای باطله برای بنده بسیار عجیب بود!

قاضی زاده هاشمی:

* بنده از تمام کسانی که به این جانب اعتماد کردند و رای دادند تشکر می‌کنم، زیرا رای بنده نه قومیتی بود و نه سیاسی بود بلکه به نوع نگاه بنده اعتماد داشتند که این برای من ذخیره ارزشمندی است.

* (با اشاره به آرای باطله در انتخابات ۱۴۰۰): این عدد از ارای باطله برای بنده بسیار عجیب بود و برای این موضوع یا باید تحلیل سیاسی داشت یا تحلیل اجرایی، مثلا در شعبه اخذ رایی که بنده حضور داشتم زمان اخذ رای با دو ساعت تاخیر شروع شد و همچنین بسیار کند اخذ رای صورت می‌گرفت.

* موضوع بعدی که باعث شد ارای باطله افزایش داشته باشد که تعداد صندوق‌ها زیاد بود و مردم به اشتباه رای هرکدام را در صندوق اشتباه می‌انداختند این در حالی بود که بنده در شعبه‌ای که حضور داشتم رای گیری شورا‌ها الکترونیکی بود و اگر این انتخابات کاغذی می‌بود باید چهار صندوق قرار می‌دادند که مشکل آن جا بود مردم را درباره صندوق‌ها توجیه نکردند.

* موضوع بعدی که باعث شد ارای باطله افزایش داشته باشد سیاسی بود یعنی مردم اصل انتخابات و مشارکت را قبول داشتند، اما در بین کاندیدای موجود فرد اصلح خود را پیدا نکردند، ولی این موضوع جای تحلیل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0