کد خبر : 2552
تاریخ انتشار : 08 مهر 1400

تغییر محدودیت‌های کرونایی

تغییر محدودیت‌های کرونایی

نیک نیوز:‌ حسین ذوالفقاری، در پایان نشست راه‌اندازی «سکوی مدیریت هوشمند بیماری‌های همه‌گیر» در وزارت کشور طی سخنانی گفت: با روند افزایش واکسیناسیون در کشور از یک طرف و طولانی شدن بیماری باید طولانی شدن محدودیت‌ها را در دستور کار قرار می‌دادیم.

وی با تاکید بر اینکه دستور رئیس‌جمهور همیشه بر این بوده که با یک نگاه تحولی به بحث کنترل بیماری کرونا نگاه کنیم، عنوان کرد: ما مدیریت هوشمند محدودیت‌ها را در دستور کار قرار می‌دهیم که ریسک کمتری داشته باشد و با بحثی که الان داشتیم، مقرر شد تا محدودیت فقط مشمول افرادی شود که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند.

از سرگیری فعالیت همه اصناف

معاون امنیتی وزیر کشور با اشاره به تغییر محدودیت‌های کرونایی، خاطرنشان کرد: در فضای جدید همه اصناف اعم از گردشگری و هتلداری هم می‌توانند فعالیت کنند، چون هر دو طرف باید از سلامت لازم برخوردار باشند و با استفاده از پلتفرمی که طراحی شده، خدمات‌دهنده، خدمات‌گیرنده و محیط خدمات باید از بیماری پاک باشد تا مجوز فعالیت داده شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه سامانه به مرور تکمیل می‌شود، گفت: این سیستم با توجه به هوشمند بودن می‌تواند کمک‌های زیادی به دستگاه‌ها داشته باشد. البته یک پیوست اطلاع‌رسانی مستمر باید برای فرهنگ‌سازی وجود داشته باشد که این کار نیاز به کار رسانه‌ای طولانی‌مدت دارد تا مردم با این روش آشنایی کامل را پیدا کنند.

وی یادآور شد: طرح تغییر محدودیت‌های کرونایی فعلا به صورت آزمایشی اجرا می‌شود تا اشکالات آن حل و بررسی‌های لازم درباره نواقص آن انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0