کد خبر : 5970
تاریخ انتشار : 22 فروردین 1403

تلخ‌ترین خبر برای پرسپولیس و استقلال!

تلخ‌ترین خبر برای پرسپولیس و استقلال!

نیک نیوز : مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان جلسه توجیهی فیرپلی مالی در وزارت ورزش و جوانان با حضور وزیر ورزش و مدیران عامل باشگاه‌ها، اظهار کرد: خودم می‌دانستم قانون فیرپلی مالی از سوی فیفا ابلاغ خواهد شد و الزامات آن را بیشتر خواهند کرد. وقتی فیرپلی مالی را عنوان کردیم، مورد انتظار و انتقاد باشگاه‌ها بود اما امروز ارزیابی ۸۰ درصد باشگاه‌ها از این موضوع مثبت بود. چون متوجه شدند اگر ما این کار را انجام نمی‌دادیم امروز بدهی باشگاه‌ها فوق‌العاده بیشتر بود.

سرخابی‌ها در آستانه حذف از آسیا

برای حل مشکل مالکیت مشترک دو باشگاه باید ۸۱ درصد سهام به بخش غیر دولتی واگذار شود.

مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال  اظهار کرد: تنها راه‌حل مشکل مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این است که ۸۱ درصد سهام دو باشگاه به بخش غیر دولتی واگذار شود و در واقع  در اختیار دولت قرار نداشته باشد.

هشدار جدی مدیر صدور مجوز حرفه‌ای درباره استقلال و پرسپولیس

مدیر صدور مجوز حرفه‌ای از مشکلات پیش روی سرخابی‌ها برای کسب مجوز حرفه‌ای توضیح داد.

مصطفی زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای درباره پرونده استقلال و پرسپولیس گفت: اگر ۱۰ خرداد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مجوز حرفه‌ای نگرفتند از الان می‌خواهم به مدیران تصمیم گیر بگوییم فردا نیایید بگویید کی بود؟ کی بود؟ من نبودم! اگر کاری از دستتان بر می‌آید الان انجام بدهید. فدراسیون فوتبال در بحث مجوز حرفه‌ای صرفا ممیزی می‌کند و وزارت ورزش هم تمام تلاشش را انجام داده مشکل مالکیت مشترک را حل کند اما فکر می‌کنم فراتر از وزارت ورزش باید به این موضوع ورود کنند. اگر مشکل مالکیت مشترک حل نشود، هیچ کدام از این باشگاه‌ها نمی‌توانند مجوز حرفه‌ای بگیرند. در این شرایط فدراسیون فوتبال در شرایطی قرار می‌گیرد که دو راه بیشتر ندارد، یا به هیچ کدام از باشگاه‌ها مجوز حرفه‌ای ندهد و یا به هر دو باشگاه مجوز بدهد و بعد از این مجوز توسط AFC باطل شود و خود فدراسیون تعلیق شود.

امروز، جلسه سرنوشت ساز استقلال در CAS

جلسه رسیدگی دادگاه حکمیت ورزش به اعتراض باشگاه استقلال در پرونده ریکاردو ساپینتو امروز برگزار می‌شود. جلسه دادگاه رسیدگی به رای فیفا علیه باشگاه استقلال در پرونده ریکاردو ساپینتو در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) از ساعت ۱۱ امروز به وقت تهران برگزار می‌شود.

باشگاه استقلال با رای فیفا به پرداخت مطالبات ساپینتو و دو دستیارش شده بود که به همین دلیل پنجره نقل و انتقالاتی‌ این باشگاه در نیم فصل بسته شده بود.

جزئیات بدهی سرسام‌آور استقلال به سانتاکلارا

باشگاه استقلال تهران باید رقم هنگفتی را به باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت کند. باشگاه استقلال تهران به دلیل عدم پرداخت به موقع بدهی باشگاه سانتاکلارا پرتغال باید نزدیک به یک میلیون دلار با حکم فیفا پرداخت کند.

باشگاه استقلال می‌توانست با پرداخت ۱۴۰ هزار دلار بند خرید دائمی محمد محبی را فعال کند که ارسال فیش جعلی در دوران مدیریت قبلی این باشگاه موجب شد همتای پرتغالی آن شکایت کند.

تیم ملی ایران زیر ذره‌بین پائز/ دعوت پاسور ۲۰ ساله شهداب به اردو

سرمربی تیم ملی والیبال ایران از طریق لینک اختصاصی آنلاین هر روز ناظر بر تمرینات تیم ملی در ورزشگاه آزادی است و نظاره‌گر مسابقات مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر مردان بود.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی با حضور ۱۷ بازیکن و با هماهنگی پائز زیر نظر پیمان اکبری و کادر فنی این تیم آغاز شد و این مرحله از اردو ۱۴ روز ادامه دارد.  

درویش به دنبال تبلیغات محیطی به نفع پرسپولیس و استقلال!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید سازمان لیگ فوتبال ایران ۴ سال است که صورت‌های مالی خود را ارائه نکرده است.

رضا درویش در حاشیه جلسه مدیران باشگاه‌های لیگ برتر با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: جلسه خوبی بود و امیدواریم به نتیجه ختم شود که بتوانیم از حقوق خود در موضوع حق پخش به خوبی برخوردار شویم. از طرف دیگر درباره تبلیغات محیطی هم باید به حقوق خود برسیم. ما هم هنوز نمی‌دانیم فرمول این تبلیغات محیطی چیست. سه، چهار سال است که صورت‌های مالی سازمان لیگ ارائه نشده است. در جلسه هم چندین مدیر به موضوع اشاره کردند. ۳۰ بازی پرسپولیس و ۳۰ بازی استقلال پخش زنده می‌شود و درآمد تبلیغات محیطی با در نظر گرفتن این موضوع باید بین باشگاه‌ها تقسیم شود.

برنامه مسابقات هفته‌های ۲۵ و ۲۶ لیگ برتر فوتبال

برنامه مسابقات هفته‌های بیست و پنجم و بیست و ششم لیگ برتر فوتبال فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

برنامه هفته ۲۵ و ۲۶ لیگ برتر اعلام شد و با توجه به اینکه اعلام برنامه مسابقات هفته بیست و هفتم و سه هفته پایانی رقابت‌ها به مرحله یک هشتم نهایی و مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مرتبط است بنابراین برنامه ۴ هفته آخر مسابقات پس از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0