کد خبر : 5443
تاریخ انتشار : 24 مهر 1402

تهدید متفاوت قطر برای توقف بمباران غزه

تهدید متفاوت قطر برای توقف بمباران غزه

نیک نیوز:  در توییت اخیر، دولت قطر نوشته شده که اگر حملات هوایی به منطقه غزه متوقف نشود، قصد دارند صادرات گاز خود به دیگر کشورهای جهان را متوقف کنند.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل، به نام "ریچارد هچ"، در یک گفتگو با خبرنگاران، از مردم غزه خواسته است که منطقه را ترک کنند و به سمت مصر حرکت کنند.

اگرچه رژیم اسرائیل منطقه غزه را در محاصره قرار داده، سخنگوی ارتش ادعا کرده که گذرگاه رفح باز است و مردم غزه می‌توانند از این مسیر منطقه را ترک کنند.

بسیاری از تحلیلگران منطقه معتقدند که این اقدام از سوی رژیم اسرائیل به هدف تخریب و تصرف منطقه غزه انجام شده و به سرزمین‌های اشغالی آن اضافه خواهد شد. این اقدام احتمالاً تنها یک رویا برای اسرائیلی‌ها خواهد بود، زیرا مقاومت در برابر این توطئه با تدابیری که دارد، می‌تواند جلوی آن را بگیرد.

گزارشی از "تایمز اسرائیل" نیز افشاگری کرده است که "چارلز براون"، رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده، در یک گفت‌وگو تلفنی با "هرزی هالوی"، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اسرائیل، از جنایات تل آویو در غزه حمایت کرده است.

قطر که یکی از بزرگترین صادرکنندگان گاز جهان است، به تازگی تهدید کرده که صادرات گاز خود را متوقف کند، که ممکن است منجر به پیامدهای جدی در اقتصاد جهانی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0