کد خبر : 1079
تاریخ انتشار : 22 خرداد 1400

توصیه به کادر فنی برای دیدار با عراق

توصیه به کادر فنی برای دیدار با عراق

نیک نیوز:  پرویز مظلومی از پیروزی تیم ملی برابر بحرین ابراز خوشحالی کرد و در مورد دیدار حساس پیش رو گفت: باید بپذیریم تیم عراق به مراتب گردن کلفت تر از بحرین است. هنوز نقاط ضعفی در تیم ملی وجود دارد که باید هر چه زودتر برطرف شود.

وی ادامه داد: من نمی خواهم در کار کادر فنی دخالت کنم اما برای بازی با عراق باید دقت بیشتری در چینش تیم داشته باشیم. خط دفاع ما احتیاج به تغییر دارد. باید هماهنگ تر باشیم و بازی بهتری ارائه دهیم زیرا عراق شرایطی مشابه ما دارد. بازی فیزیکی انجام می دهد و از موقعیت هایش به خوبی استفاده می کند. بنابراین باید عملکرد خوبی داشته باشیم. در دیدار برابر عراق باید گل اول را بزنیم. زدن گل به عراق، شیرازه این تیم را از هم پاشیده و ما را به مرحله بعد هدایت می کند.

پرویز مظلومی در ادامه خاطرنشان کرد: درست است که الان همه تمرکز ما بر روی بازی با عراق است اما باید بدانیم که وقتی به مرحله بعد برسیم شرایط با الان متفاوت خواهد بود. تیم ها به مراتب قدرتمندتر از بحرین و عراق خواهند بود. باید تدارک خوبی دیده شود. تا در صورت صعود به مرحله بعد بتوانیم بر حریفانمان غلبه کرده و به جام جهانی صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی ها می گویند اسکوچیچ نقشی در پیروزی ایران برابر بحرین نداشته است گفت: متوجه صحبت ها نمی شوم. انتقاد به اسکوچیچ وارد است اما این دلیل نمی شود که او را هیچ کاره بدانیم. تعویض هایی که او انجام داد باعث موفقیت تیم ما شد. او و همکارانش تمام تلاش خود را می کنند تا تیم ملی موفق باشد اما متاسفانه یک ایراد بزرگ در فوتبال ما است. وقتی تیم می برد می گویند بازیکنان بردند اما وقتی تیم نمی برد می گویند مربی باعث باخت بوده است. این تفکر باید تغییر کند. مربی هر تیمی چه ملی و چه باشگاهی تمام تلاش خود را ی کند تا تیمش موفق باشد تا اعتبارش زیر سئوال نرود.

سرمربی پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: خدا لعنت کند کسانی را که باعث شدند تیم ملی کشورمان در بازیهای رفت برابر عراق و بحرین شکست بخورد و حالا در دور برگشت باید استرس داشته باشیم و نگرانیم که ببینیم آیا می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم یا خیر اما اعتقاد دارم با تمام این سختی ها که در دور رفت برای تیم ملی بوجود آمد آنقدر بازیکنان خوب داریم که عراق را هم شکست داده و به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0