کد خبر : 5147
تاریخ انتشار : 09 فروردین 1402

جابه جایی ۱/۸میلیون مسافر نوروزی تا هفتم فروردین ماه

جابه جایی ۱/۸میلیون مسافر نوروزی تا هفتم فروردین ماه

نیک نیوز:  سخنگوی سازمان هواپيمايي کشوری گفت: مرکز مدیریت و کنترل پروازها با رصد و پایش ۲۴ ساعته در ایام نوروز توانست حس رقابت را با رفاقت جایگزین کند و همه ایرلاین‌ها با تمام تلاش و همکاری قابل تحسین پروازها را مدیریت و تأخیرها را به حداقل برسانند.

جعفر یازرلو با اشاره این که میانگین تأخیر پرواز در دنیا ۲۸ تا ۳۰ دقیقه هست، گفت: در نوروز ۱۴۰۲ با رشد قابل توجه‌ای در کم کردن زمان تأخیرها مواجه شدیم که این موفقیت با تدابیر مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی مستقر در سازمان هواپیمایی کشوری بدست آمد.

وی افزود: تجربه‌ای که در این مرکز بدست آوردیم بسیار ارزشمند است و امیدواریم در موقعیت‌های دیگر و در زمان اوج تقاضا با این مرکز خدمات بیشتری به مردم و مسافران هوایی تقدیم کنیم.

یازرلو همچنین به ارائه گزارش عملکرد در خصوص پروازهای نوروزی پرداخت و گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲، در مجموع ۱۹۶۵۰ مجوز پرواز برای مسیرهای داخلی و بین‌المللی توسط سازمان هواپيمايي کشوری صادر شد که از این تعداد مجوز صادر شده، تاکنون ۱۴۶۵۶ پرواز (نشست و برخاست) انجام شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: از اين تعداد مجوز صادر شده سهم مسیرهای داخلی ۱۳۸۳۴ مجوز و مسیرهای بین المللی ۵۸۱۶ مجوز است.

وی خاطرنشان کرد: از تاریخ ۲۴ اسفندماه تا هفتم فروردین ماه در مجموع یک میلیون و ۸۰۶ و ۴۴۰ مسافر(اعزام و پذیرش) با ۱۳۸۳۴ پرواز (نشست و برخاست)جابه جا شدند.

یازرلو افزود: از مجموع مسافران جابه‌جا شده در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا هفتم فروردین ماه امسال یک میلیون و ۴۳۳هزار و ۵۹۰ مسافر داخلی با انجام ۱۱۹۸۵ پرواز داخلی و ۳۷۲ هزار و ۸۵۰ مسافر بین المللی با انجام ۲۶۷۱ پرواز خارجی جابه‌جا شدند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0