کد خبر : 3875
تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1401

جزئیات جلسه هم‌اندیشی شهردار تهران با اعضای شورا

جزئیات جلسه هم‌اندیشی شهردار تهران با اعضای شورا

نیک نیوز: علیرضا نادعلی  با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر باعلیرضا زاکانی شهردار تهران، اظهار کرد: این جلسه صبح روز گذشته با حضور آقای زاکانی شهردار و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

وی در رابطه با موضوع جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران با شهردار، افزود: در این جلسه درمورد برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت حوزه حمل‌ونقل در ارتباط با توسعه اتوبوس و مترو مواردی از سوی شهردار و معاون وی مطرح شد.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ادامه جلسه امروز اعضا با شهردار تهران و موضوعات مطرح شده در این جلسه، گفت: آقای زاکانی در رابطه با موضوع حمل‌و‌نقل به صورت ویژه برنامه‌های خود را اعلام کرد به طوری که قرار است در یک بازه زمانی 4 ساله اقدامات موثری در حوزه حمل‌و‌نقل صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه نیز برخی اعضای شورای شهر تهران نکات و مطالبی را در حوزه حمل‌و‌نقل مطرح کردند.

نادعلی با بیان اینکه افق نگاه شهردار تهران در حوزه حمل‌و‌نقل مختص به مدیریت 4 ساله شهرداری فعلی نیست، گفت: بنا بر برنامه‌ای که آقای شهردار داده‌اند، این برنامه در سال‌های آتی نیز ادامه پیدا خواهد کرد و در واقع افق بلندتری نسبت به این دوره و آینده پیش‌بینی شده است و شورا نیز از این برنامه استقبال کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0