کد خبر : 371
تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1400

حرف‌های عجیب و غریب کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ درباره توریست‌ها و خواننده های خارج از کشور

حرف‌های عجیب و غریب کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ درباره توریست‌ها و خواننده های خارج از کشور

نیک نیوز: علی مطهری گفت: اگر خواننده ای در خارج می خواند و مشکل اقتصادی و سیاسی ندارد چه اشکالی دارد بیاید اینجا هم بخواند؟، این ها اصلا مسایل مهمی نیست.

شما به روابط سیاسی و اقتصادی با کشورها اشاره کردید و گفتید باید با آمریکا رابطه داشته باشیم. امروزه بسیاری از مدیران کمپانی های غربی خانم هستند و بسیاری از کمپانی ها در کشورهای اطراف ما هم مدیران خانم دارند. فرضا اگر تجار آمریکایی به ایران آمدند شهروندان خارجی به عنوان توریسم آمدند چطور می توان امنیت آنها را تامین کرد؟ درباره کسانی که در حوزه موسیقی غنایی کرده اند در خارج از کشور می توانند برگردند؟

 درباره روابط خارجی با مسایل اقتصادی صحبت کردم و موضوع رابطه با آمریکا را طرح کردم. ایشان نگران است با مسئله توریسم و تجار و مناطق آزاد چه کنیم. اینها باید فرهنگسازی شود. اینها باید در تصمیم نظام باشد و کل روحانیت هم باید به میدان بیاید و مردم را توجیه کند. این تندروی ها باید از بین برود. روحانیت باید پیشگام باشد و مردم را توجیه و مشکلات کشور را بیان کنند.
نباید به توریست ها حمله شود اینطور نباشد توریستها به ایران بیاید و عده ای حمله کنند. البته بعید است و تا دو سه سال پیش هم وضع توریسم ما خیلی خوب بود و ما نمی دیدیم به آنها حمله شود. 
خواننده خارج از کشور چه اشکالی دارد اینجا هم بخواند.

اگر خواننده ای در خارج می خواند و مشکل اقتصادی و سیاسی ندارد چه اشکالی دارد بیاید اینجا هم بخواند؟، این ها اصلا مسایل مهمی نیست. حتی ممنوعیت نوعی از موسیقی در اسلام را باید دید که به خاطر ارزش عقل است و هر چیزی که عقل را زایل می کند و انسان را از حال عادی خارج می کند، نباید باشد. برخی موسیقی ها برای همین حرام شده است چون انسان نباید هیچگاه از حال عادی خارج شود. و الا موسیقی هایی که در چهارچوب قانون باشد نباید مشکلی داشته باشد. اینها باید در کل اسلام تصمیم گرفته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0