کد خبر : 3586
تاریخ انتشار : 21 اسفند 1400

حساب های بانکی باشگاه چلسی مسدود شد

حساب های بانکی باشگاه چلسی مسدود شد

نیک نیوز : مقامات دولت بریتانیا در ادامه تلاش برای اعمال فشار حداکثری به مالک روس باشگاه چلسی، تمامی حساب‌های بانکی این باشگاه را هم مسدود کردند.

حساب های بانکی باشگاه چلسی و تمام کارت های اعتباری و بانکی وابسته به این باشگاه به دستور دولت انگلیس مسدود شدند.

انگلیسی ها برای تحت فشار گذاشتن رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی و جلوگیری از انتقال درآمدهای او در انگلیس به روسیه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند و پس از ممنوعیت عقد هر گونه قرارداد توسط این باشگاه و فروش بلیت به تماشاگران، حالا تمامی حساب های بانکی آن را هم مسدود کرده اند.

پس از دور نخست تحریم ها علیه چلسی که دسترسی این باشگاه به منابع مالی اش را قطع می کرد، رومن آبراموویچ دستور داده بود که تمام مخارج از جمله حقوق بازیکنان از خزانه باشگاه پرداخت شود اما حالا تمامی حساب های این باشگاه هم مسدود و کارت های بانکی سازمانی باشگاه نیز غیرفعال شده است.

اینطور که مشخص است انگلیسی ها می خواهند انتقام جنگ روسیه علیه اوکراین را از آبراموویچ بگیرند اما با راهکار جدیدی که آنها در پیش گرفته اند، دود این آتش بیش از همه در چشم بازیکنان و هواداران تیمی خواهد رفت که کمتر از یک سال قبل به خاطر فتح لیگ قهرمانان اروپا در آسمان ها سیر می کردند.

با اینکه برخی از انگلیسی ها معتقد بودند که این کشور باید رومن آبراموویچ را از لیگ برتر جزیره بیرون کند، اما تصمیماتی که دولتمردان این کشور برای تحت فشار گذاشتن مالک روس چلسی اتخاذ کرده اند طوری است که حتی صدای هواداران انگلیسی چلسی هم درآمده است.

تحقق هدف انگلیسی ها برای قطع منابع درآمدی آبراموویچ در بریتانیا و مصادره اموال و دارایی های او، چلسی را که یکی از پرچمداران جزیره در فوتبال اروپا بوده، در آستانه فروپاشی قرار داده چرا که از همین حالا زمزمه جدایی اکثر ستاره های این باشگاه در پایان فصل جاری شنیده می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0