کد خبر : 1128
تاریخ انتشار : 24 خرداد 1400

حضور مقتدرانه یاران نیکزاد در حمایت تمام قد از آیت الله رئیسی

حضور مقتدرانه یاران نیکزاد در حمایت تمام قد از آیت الله رئیسی

نیک نیوز: رئیس ستاد رئیسی با بیان اینکه با چه اجازه‌ای ۷۰ هزار کانتینر‌ کالای اساسی را با ارز ۴۲۰۰ تومانی به نور‌چشمی‌هایشان دادند؟، گفت: ۶ میلیون تن کالای اساسی در گمرک‌ها و بنادر خاک می‌خورد.

علی نیکزاد در گردهمایی حامیان آیت‌الله رئیسی در اردبیل اظهار داشت: بنده با تمام وجود حاضر به عوض کردن رای مردم در انتخابات مجلس به بنده با وزارت نیستم، اما از شما مردم عزیز استان اردبیل می‌خواهم با تمام توان آیت الله رئیسی را حمایت کنید.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف دولت در چهار سال گذشته گفت: دولت در تمامی حوزه‌ها منجر به باورسوزی شده و هر پرونده‌ای که بررسی می‌شود پای فساد و رانت در آن دیده می‌شود که به نوعی مربوطه به بدنه دولت است که در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز مهم‌ترین مسئله تغییر سرنوشت مملکت با حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای رقم خواهد خورد.

نائب اول رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای با انتخاب فرد اصلح مهم‌ترین خواسته ما از ملت شریف ایران است، گفت: انتظار داریم مردم به جای یاس و ناامیدی با باور قلبی این روز را در تاریخ به یادماندنی کنند و ایرانی قدرتمند را بسازند.

رییس ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی بیان کرد: ملت ایران اسلامی دارای مهم‌ترین ظرفیت‌ها در تمامی عرصه‌ها است که در صورت استفاده از این ظرفیت‌ها تحریم‌ها بی‌اثر و تولیدات رونق و گسترش خواهد یافت که به همین دلیل انتظار داریم توجه به ظرفیت‌ها بیش از پیش مورد توجه دولتمردان واقع شود.

نیکزاد ادامه داد: متأسفانه در طول چندین سال گذشته نقدینگی‌های بی‌شمار کشور به سمت صنعت، تجارت، کشاورزی و مسکن کشانده نشده و بدون صداقت و دروغ در جامعه تسهیلات به حوزه تولید اختصاص نیافته است که این یک معضل اساسی در جامعه است.

وی بیان کرد: از طرفی اختصاص ارز به واردات کالاهای غیرضروری نیز یک مشکل بزرگ است به طوری که نیاز است تا ارزهای وارد شده به سمت تولید و رفع مشکلات سوق داده شود اما به واردات کالاهای غیرضروری صرف شده و مشکلات بسیاری در جامعه پدیدار شده و نارضایتی مردم ایران اسلامی را به دنبال داشته است.

نیکزاد با انتقاد از سخنان همتی نیز گفت: طبق حرف‌های همتی که اعطای وام در حوزه مسکن موضوعی بیهوده است، باید به این سؤال پاسخ داد که خانه‌دار شدن مردم ربطی به تحریم ندارد و صفر تا 100 ساخت مسکن داخلی و ایرانی است.

وی بیان کرد: نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی هستیم، چرا که امیدواری به آینده هنوز هم مشهود است اما مشکلی که در حال حاضر با آن روبه‌رو هستیم این است که مدیریت در دست افراد کار بلد نیست و باید کار را به کاردان سپرد تا بتوانیم خروجی‌های مورد انتظار را شاهد باشیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افزایش مشارکت مردم و انتخاب اصلح جزو اولویت‌های اساسی برای رسیدن به انسجام و قدرت داخلی است و باید رئیس‌جمهوری انتخاب شود که با اقتدار کافی در راستای بهبود و ساماندهی وضعیت موجود اقدامات لازم را انجام دهد.

نیکزاد تصریح کرد: فرد اصلح عدالت‌محور است، به طوری که تمامی استان‌های کشور به یک اندازه از امکانات و ظرفیت‌های کشور بهره‌مند شوند نه این که استانی همانند اردبیل جاده مواصلاتی مناسب نداشته باشد و از بسیاری از مشکلات زیرساختی رنج ببرد.

وی اظهار کرد: احقاق حقوق عامه در عرصه جهانی جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه تقویت مبحث فرهنگی جزو اولویت‌های اساسی است که نیاز است برای حل این مسائل راهبردهای اساسی به کار برده شود.

وی در ادامه  تصریح کرد: 70 هزار کانتینر 6 قلم کالای اساسی و غیر اساسی با ارز 4200 تومانی به نور چشمی‌هایشان دادند همچنین آقای همتی باید به 50 شرکت اجازه واردات اعتباری می‌دادند اما فقط به 14 شرکت این اجازه داده شده است.

نیکزاد افزود: هم از جایگاه رئیس ستاد و هم نایب رئیس مجلس اسامی را اعلام می‌کنم، چرا آقای همتی به شرکت بوش اجازه واردات لوازم خانگی می‌‌دهد که ممنوع است و نباید ارزی اختصاص پیدا کند اما 37 میلیون یورو برای 428 کانتینر در زمان ایشان پرداخت کردند، این در همان زمان است که ولی امر مسلمین فرمودند‌ مشابه کالاهای داخلی را با ارز آزاد هم وارد نکنید اما چرا به شرکت بوش دادند.

وی بیان کرد: این واقعیتی غیرقابل انکار است که مناظره اثرگذاری بالایی در افکار عمومی دارد و در ادامه حوزه فضای مجازی همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند رها شده ‌و به حق نیز فرمودند و باید در این حوزه فعالیت را چند برابر کنیم و در حوزه شبهات نیز باید پاسخ مردم را بدهیم چون در اردوگاه حق قرار داریم.

وی گفت: تمام بزرگان اهل سنت از چهار نقطه کشور ‌در سرچشمه بودند، 17 نماینده اهل سنت و 220 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای حمایت خود را از کاندیداتوری آیت الله رئیسی اعلام کردند، همچنین از 700 نماینده اهل سنت بیش از 400 نفر در دیدارشان با آیت الله رئیسی تحت عنوان نماینده ادوار در سرچشمه آمدند و حمایت خود را اعلام کردند.

رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی تصریح کرد: ما در حد شرع، قانون اساسی، به عنوان شهروند و حقی که قانون برای آحاد ملت، همه اقوام و مذاهب در نظر گرفته شده با تمام افراد همکاری می‌کنیم و این در این قرارگاه و در دفاع از حق بسیار‌مهم است.

نیکزاد تصریح کرد: فضای مجازی، مناظره و پاسخ به شبهات بسیار مهم است زیرا اکنون در اردوگاه رقبا سکوت برقرار است و همانگونه که شما افکار عمومی را می‌دانید و نظرسنجی‌ها را مشاهده می‌کنید آنها نیز این موارد را رصد می‌کنند.

وی اظهار کرد: الان در تاریخ یک فرهنگ جدید در موضوع انتخابات شکل گرفته و جای تعجب دارد که کاندیدای ریاست جمهوری تماس بگیرد و با اصرار اعلام کند که بنرهای ستاد‌ها را جمع کنید.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: مردم در جایگاه طرفداری خود بنر نصب می‌کنند، اما ما بخشنامه کردیم که ستادها شام، ناهار، بنر، پوستر و غیره نداشته باشند زیرا از این راه در حال تخریب ما هستند اما بدانید، بنده اعلام می‌کنم برای بنر یک ریال به هیچ ستادی نداده‌ایم.

رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی عنوان داد: این افراد از هر طریقی مباحثی را مطرح می‌کنند تا بتوانند به جایگاه مدنظرشان برسند اما در سوی مقابل، ما عادت نداریم خلاف شرع، قانون و ناجوانمردانه عمل کنیم اما آنها علاقه مند هستند از هر طریقی یک مباحثی را مطرح کنند.

وی بیان کرد: بنده شخصا اطلاعاتی به آیت الله رئیسی دادم اما ایشان بسیار جوانمردانه مطرح نکردند و این نشان از شخصیت با اخلاق وی است که در سخنرانی‌ها اعلام نمی‌کنند.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: اطلاع داشته باشید که همتی رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بود و از افراد عادی نبود که نامزد ریاست جمهوری شده باشد و اگر این سمت را نداشت اصلا تائید نمی‌شد و فلسفه تایید شدن او این سمت بود.

نیکزاد اظهار کرد: هم اکنون 6 میلیون تن کالای اساسی در گمرک‌ها و بنادر ما متوقف شده که از این مقدار، گندم 134 هزار تن، ذرت 260 هزار تن، جو 792 هزار تن، سویا 657 هزار تن، برنج 100 هزار تن، شکر 195 هزار تن، روغن خام 430 هزار تن و دانه روغنی 470 هزار تن است.

وی تصریح کرد: فقط همین برنج که 100 هزار تن در بنادر و گمرکات معطل هستند را برای سرانه مصرف هر ایرانی چهل کیلو در نظر بگیریم برنج مصرفی بالای 2 میلیون و پانصد هزار نفر موجود است اما بی تدبیری باعث اتفاقات تلخی می‌شود.

رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی افزود: در مجلس یکی از برادران این موضوع را به بنده گفتند و من به امیری‌ معاون رئیس جمهور تذکر دادم که اجناس و کالای اساسی در گمرات به خاطر بی تدبیری شما یا تعمدتان در حال از بین رفتن است و این را فردا در دولت مطرح کرده و موضوع را حل کنید، و به بنده قول دادند اما 9 روز بعد فرد اول که برادر شهید بودند آمدند قسم خوردند که موضوع انجام نشد و برنج‌ها کپک زد و تمام را دور ریختند.

نیکزاد ادامه داد: همتی پاسخ دهد که 21 فروند کشتی شناور از دو هفته تا یک ماه قبل در بنادر ما متوقف هستند و چرا اجازه تخلیه محموله‌هایشان را ندادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0