کد خبر : 2039
تاریخ انتشار : 14 مرداد 1400

حواشی مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی

حواشی مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی

نیک نیوز: مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در محل مجلس شورای اسلامی به ریاست و استقبال محمدباقر قالیباف رئیس پارلمان از مهمانان مراسم و با حضور تنی چند از نماینده مجلس و نمایندگان کشور‌های خارجی، آغاز شد.

جایگاه خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی، پشت در‌های بسته صحن علنی، خیلی زودتر از مهمانان و نمایندگان پارلمان، مملو از جمعیت و منتظر تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران شده است.

خبرنگاران داخلی و خارجی از رسانه‌های مکتوب و غیر مکتوب و همچنین شنیداری و دیداری آماده حضور در صحن علنی هستند و عکاسان و تصویربرداران هم تجهیزاتشان را پشت در بسته صحن علنی گذاشتند تا به محض باز شدن، بتوانند بهترین مکان را برای قراردادن وسایلشان را به دست بیاورند و مخاطبان رسانه‌هایشان با کیفیت‌ترین تصاویر را مشاهده کنند.

کنار هیاهو و گفتگو‌های دو یا چند نفره، بازی‌های المپیک و فینال کشتی حسن یزدانی در رویارویی با حریف آمریکایی هم بازیگر و مهمان دیگر تحلیف سید ابراهیم رئیسی است؛ کم نبودند خبرنگارانی که با آغاز بازی حسن یزدانی و رقیب آمریکاییش در دیدار نهایی کشتی آزاد المپیک توکیو، به یکباره دور سیستم‌های رایانه‌ای و نمایشگر‌های محل تجمع خبرنگاران جمع شدند تا این رقابت را مشاهده کنند. اگرچه، یزدانی بازی را واگذار کرد.

با ورود تدریجی مهمان‌های داخلی و خارجی به صحن علنی، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه پارلمان پشت تریبون اعلام کرد که حاضران، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در جای خود قرار بگیرند.

به دلیل لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بخشی از مهمان‌ها مقابل جایگاه هیئت رئیسه، پشت سندلی‌های نمایندگان و در طبقه بالا قرار گرفتند و بخشی از مهمان‌های خارجی و سفرای کشور‌ها در ضلع شرقی طبقه بالا حضور پیدا کردند.

حسن روحانی رئیس جمهور پیشین نیز دقایقی پس از ساعت هفده وارد صحن علنی شد و با احترام حاضران، در ردیف جلو در مقابل جایگاه هیئت رئیسه قرار گرفت. به علاوه، ابراهیم رئیسی نیز حدود بیست دقیقه پس از گذشت ساعت پنج بعدازظهر، وارد شد و بیشتر مهمانان و حاضران، به احترام او ایستادند. با ورود رئیسی، نمایندگان برای او صلوات فرستادند و خوش‌آمد گفتند.

 

عکس یادگاری مهمانان مراسم تحلیف با ابراهیم رئیسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0