کد خبر : 5186
تاریخ انتشار : 07 اردیبهشت 1402

خبر جدید دولت از یارانه نقدی

خبر جدید دولت از یارانه نقدی

نیک نیوز: معاون نوآوری و توسعه خدمت شرکت فارا گفت: با توجه به استقبال بیشتر ۵ دهک درآمدی پایین جامعه از طرح کالابرگ الکترونیک، دولت در قالب طرح تشویقی مبلغ مازادی را از ماه های بعد به حساب این افراد واریز خواهد کرد تا بتوانند کالای بیشتری خرید کنند.

اجرای طرح کالابرگ از بهمن ماه سال گذشته در برخی استان های کشور به شکل آزمایشی آغاز شد اما به مرور در اسفندماه به کل کشور به ویژه استان تهران تعمیم داده شد. استفاده از اعتبار کالابرگ الکترونیکی امری کاملا اختیاری است و اساسا اجرای طرح کالابرگ به این معنا نیست که افراد قادر نباشند، یارانه نقدی خود را برداشت کنند.

احسان مطهری مطلق، معاون نوآوری و توسعه خدمت شرکت فارا (شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان) در گفت و گو با همشهری آنلاین در مورد آخرین خبرها از اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در کشور گفت: از ۱۵ اسفندماه که طرح در سراسر کشور اجرا شد مردم برای خرید کالا از یارانه فروردین خود استفاده کردند و از ۱۵ فروردین از یارانه اردیبهشت ماه خود در حال استفاده هستند. در این مدت ما یک بار به طور کامل سیکل کالابرگ را در سراسر کشور انجام دادیم و الان در سیکل دوم اجرا هستیم.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0