کد خبر : 3481
تاریخ انتشار : 01 اسفند 1400

دانش آموز اخراجی میلیونر بیت کوین شد

دانش آموز اخراجی میلیونر بیت کوین شد

نیک نیوز:  اریک فینمن(Erik Finman) درحالی که تنها ۱۲ سال داشت شروع به سرمایه گذاری در دنیای ارز های دیجیتال کرد. سرمایه گذاری آقای فینمن در این عرصه پس از صحبت برادر بزرگترش در این رابطه آغاز شد.

این درحالیست که افراد زیر ۱۸ سال مجاز به نگه داری سهام شرکت ها به نام خود در بریتانیا نیستند و والدین می توانند با استفاده از مکانیسم های معاملاتی خاصی به نمایندگی از فرزندان خود در بازار سهام سرمایه گذاری کنند.

اریک درباره ی دوران مدرسه خود به رسانه Business of Business گفت که در این دوران احساس کرد که نمی تواند به چیزی که برایش تلاش می کند برسد و یا آنرا یاد بگیرد.

وی عنوان کرد:

“یک معلم داشتم که به من میگفت ترک تحصیل کنم و در مک‌دونالد کارکنم زیرا با درس خواندن به چیزی نمیرسیدم.”

“از مقطع دبیرستان ترک تحصیل کردم و با پدر و مادرم شرط بستم که اگر تا سن ۱۸ سالگی ،یک میلیون دلار درآمد داشته باشم، دیگر به مدرسه ویا دانشگاه برنخواهم گشت.”

این شرط بندی به زودی همان طور که انتظار میرفت پرنوسان از آب درآمد زیرا ۱۰۰ بیت کوینی که وی با هزینه ۷۰۰ پوندی خریداری کرده بود ، به ارزش چشم گیر ۲۷,۰۰۰  پوندی به ازای هر BTC رسید.

گفتنی است که نوسانات رمزارزها بسیار شدید است ، این بدان معناست که پول شما در این بازار می تواند نوسانات زیادی را به همراه داشته باشد و ارزش آن بالا و پایین شود.

از این رو ، فعالیت بیش از حد در این بازار می تواند خطرناک باشد و این عرصه نیز همانند بسیاری از سرمایه‌گذاری‌های پولی  تضمینی برای تحقق سود برای شما ندارد.

با این وجود ، اریک موجودی دارایی های خود را تا ژوئن ۲۰۲۰(خرداد ۱۳۹۹) به ۳۴۱ بیت کوین رساند که ارزش آن به بالغ بر ۴.۸ میلیون پوند افزایش یافته بود.

وی درحال حاضر ۲۲ سال دارد و از ثروت خود برای ایجاد یک کسب و کار آموزشی در خارج از سیلیکون‌ولی استفاده می کند.

بنا بر اعلام اریک ، او تنها ۱۵ سال داشت و از آن زمان ، به دنبال استخدام مدیر پروژه، کارمند مستقل، برنامه نویس و سایر کارمندان برای کمک به راه اندازی کسب و کار خود بود.

با این حال، چندین سال پس از آن، اریک گفت که ناچار به خروج از این عرصه است و دیگر از این که به عنوان چهره مشهور بیت کوین شناخته می شود ، خسته است.

تمامی معاملات وی درحال حاضر زیر نظر شخص دیگری درحال انجام است و به تازگی اریک سرمایه خود را به  صنعت هواپیما وارد کرده است و گویا از این راه درآمد خوبی را کسب می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0