کد خبر : 2921
تاریخ انتشار : 25 آبان 1400

دستور وزير كار براي گزارش فصلي از صادرات شركت هاي زير مجموعه

دستور وزير كار براي گزارش فصلي از صادرات شركت هاي زير مجموعه

نیک نیوز : با بازاریابی و شناخت دقیق شرایط موجود، می‌توان سهم و سطح صادرات محصولات این وزارتخانه را به کشورهای هدف گسترش داد.

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه ضمانت به تجار خارجی با هدف اطمینان بخشی به آنان آمادگی دارد. با سیاست‌گذاری مناسب، می توان مسیر توسعه صادرات را تسهیل کرد.

وی افزود: به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید هر سه ماه یکبار گزارشی از صادرات شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه ارائه شود.

ایشان تصريح كرد:  با بازاریابی و شناخت دقیق شرایط موجود، می‌توان سهم و سطح صادرات محصولات این وزارتخانه را به کشورهای هدف گسترش داد.

این فعال اقتصادی گفت: فرایند صادرات محصولات شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و اجتماعی باید روند صعودی داشته باشد. در این فرآیند هرجا لازم باشد با رایزنی مناسب و فعال در سطح مقامات سیاسی ایران با کشورهای هدف می توان به افزایش سهم صادراتی کمک کرد.

او تاكيد كرد: با توجه به توافق با مقامات کشور افغانستان به منظور صادرات فولاد، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته صادرات فولاد به این کشور توسعه پیدا خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0