کد خبر : 1449
تاریخ انتشار : 08 تیر 1400

دولت به منظور حفظ آینده اقتصادی و جایگاه برخی افراد به دنبال ایجاد حیات خلوت برای آنان است

دولت به منظور حفظ آینده اقتصادی و جایگاه برخی افراد به دنبال ایجاد حیات خلوت برای آنان است

نیک نیوز: نماینده مردم تهران بیان اینکه در روزهای پایانی دولت، سفرای بسیاری در حال تعیین هستند، تصریح کرد: این موضوع به گونه‌ای تقسیم غنائم است. به دولت تذکر می‌دهم که در صورت ادامه این رویه برخورد جدی با صورت می‌گیرد.

مالک شریعتی در صحن علنی امروز سه شنبه هشتم تیرماه مجلس در تذکری در میان بررسی طرح استفساریه قیر رایگان، با بیان اینکه در روزهای کنونی خبرهایی از دولت می‌رسد که مناسب نیست اظهار داشت: دولت به منظور حفظ آینده اقتصادی، مالی و جایگاه برخی افراد به دنبال ایجاد حیات خلوت برای آنان است.

وی افزود: دولت در حال حاضر اقداماتی انجام می‌دهد که پیش از این به آن معترض بود؛ در ابتدای دولت یازدهم، دولتمردان کنونی به برخی رویه‌ها در دولت گذشته اعتراض می‌کردند. به طور مثال مطرح می‌کردند که دانشگاهی تاسیس شده و مبالغی به آن اختصاص داده شده تا جایگاه برخی افراد حفظ شود این در حالی است که همین رویه نادرست در دولت دوازدهم نیز در حال تکرار است.

نماینده تهران اضافه کرد: در شرایط کنونی که ما برای بودجه پژوهشی، علمی و آموزشی مشکل داریم، وزارت نفت پارک فناوری و نوآوری نفت وگاز را تشکیل داده است و خلاف رویه‌های تاسیس اینگونه مراکز فناوری و خلاف نظر مراکز نظارتی، مبالغ و امکانات بسیاری را برای نورچشمی‌های وزارت نفت فراهم کرده و آن را به حیات خلوت دولت تبدیل کرده است. سازمان بازرسی کل کشور نیز این موضوع را خلاف دانسته است، این اتفاق رویه نادرستی را در دولت رقم زده که ما درخواست اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی را در سامانه ثبت کردیم.

وی گفت: در روزهای پایانی دولت، سفرای بسیاری در حال تعیین هستند در واقع افرادی که مسئولیتی در دولت داشتند در حال حاضر به عنوان مسئولان سفرا تعیین می‌شوند و این موضوع به گونه‌ای تقسیم غنائم است. به دولت تذکر می دهم که در صورت ادامه این رویه برخورد جدی با دولت صورت می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0