کد خبر : 870
تاریخ انتشار : 09 خرداد 1400

دیدار سعید محمد با آیت الله رئیسی/ حمایت رسمی سعید محمد از رئیسی

دیدار سعید محمد با آیت الله رئیسی/ حمایت رسمی سعید محمد از رئیسی

نیک نیوز: سعید محمد، کاندیدای ردصلاحیت‌شده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از سیدابراهیم رئیسی حمایت خواهیم کرد و به تیم‌های استانی سپردیم که به تیم آقای رئیسی کمک کنند.

سعید محمد به همراه اعضای ستاد انتخاباتی خود با آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار صمیمانه که دو ساعت به طول انجامید، سعید محمد به ارائه گزارشی از روند شکل‌گیری و ساماندهی ستادهای مردمی، برنامه‌های تدوین شده برای دولت آینده و همچنین ظرفیت‌های فعال شده از شبکه جوانان مومن و انقلابی سراسر کشور پرداخت.

محمد همچنین از آمادگی کامل این ستادها برای فعالیت درحمایت از سید ابراهیم رئیسی خبر داد و تاکید کرد که زمینه این فعالیت ها نیز آماده شده است.

آیت الله رئیسی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های محمد و تیم همراه وی در ماه های اخیر و تاکید بر حفظ ظرفیت بزرگ ایجاد شده ذیل ستادهای سعید محمد، گفت: مجاهدتهایی که مخلصانه و بااحساس تکلیف، شما را به ورود در این عرصه کشاند عند الله محفوظ است و از این ظرفیت‌ها باید استفاده شود.

در پایان این دیدار محمد اعلام کرد این ستادها با حفظ ساختار سابق خود، با عنوان جدید ستادهای جوان حامی سید ابراهیم رئیسی، در ایام تبلیغات انتخابات به فعالیت خود برای تحقق "دولت جوان انقلابی" و با حمایت از آیت الله رئیسی ادامه خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0