کد خبر : 2608
تاریخ انتشار : 17 مهر 1400

رسوب کالا در انبارهای اموال تملیکی کاهش می‌یابد

رسوب کالا در انبارهای اموال تملیکی کاهش می‌یابد

نیک نیوز: سید احسان خاندوزی جمعه‌شب در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: در بازدیدهایی که امروز داشتیم، مشکلات در شهرستان دیلم و گناوه شناسایی شده است و دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رسوب کالا در انبارهای اموال تملیکی یکی از مسائل اساسی بود که ظرف سه ماه آینده شاهد کاهش چشمگیر رسوب کالاها خواهیم بود.

وزیر اقتصاد و دارایی بیان کرد: مسئله تجارت مرزنشینی از دیگر مسائل است. بخش زیادی از اهالی این استان از این طریق امرار و معاش می‌کنند و باید نسبت به ساماندهی کالای همراه ملوان اقدام شود که هم مرزنشینان راضی شوند و هم اقتصاد ملی ضربه نبیند.

وی افزود: مسئله زیرساخت‌های بسیار ضعیف بندری و اقتصادی استان بوشهر یکی دیگر از موضوعات مهم است که باید سازمان بنادر باید نسبت به تقویت بنادر استان بوشهر اقدام کند.

خاندوزی تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی شرکت‌های حوزه نفت و گاز از دیگر مسائل مهم است که مردم انتظار دارند این حس شدید نابرابری و تبعیض از سوی دولت و وزارت نفت اقدام شود.

وی بیان کرد: در برخی از شهرستان‌ها اعتراض‌هایی نسبت به سند اراضی وجود دارد که مردم برای دریافت سند زمین خودشان هم باید مبلغی را بپردازند.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه مسئله آب و برق هم از دیگر مشکلات مشترک در سطح استان است گفت: گردش‌های مالی شرکت‌های صنعتی در استان بوشهر از خواسته‌های بحق است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0