کد خبر : 3584
تاریخ انتشار : 21 اسفند 1400

ریزش ۷۰ میلیونی هیوندای

ریزش ۷۰ میلیونی هیوندای

نیک نیوز:  قیمت آزرا (گرنجور)‌، ۴ سیلندر مدل ۲۰۱۹  برابر با ۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان است که نسبت به هفته گذشته ۷۰ میلیون ارزان شده است هیوندای آزرا گرنجور ۴ سیلندر مدل ۲۰۱۸ نیز ۲,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت دارد. که نسبت به هفته پیش ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است.

 سوناتا هیبرید‌، تیپ ۱ (GL) ۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان، سوناتا هیبرید‌، تیپ ۲ (GLS) ۲,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و سوناتا هیبرید‌، تیپ ۳ (GLS Plus) ۲,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت دارند.

همچنین در بازار خودرو هیوندای اکسنت مونتاژ ۸۸۰ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است. النترا ۲.۰ لیتر ۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت خورد.

النترا مونتاژ و i۲۰ مونتاژ نیز به ترتیب۱,۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰ و ۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان معامله می شوند. سوناتا چهار سیلندر اتوماتیک در بازار به قیمت ۱,۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰ معامله می شوند.

قیمت مدل های مختلف هیوندای توسان ix۳۵ ۲.۰ لیتر دو دیفرانسیل نیز از ۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان شروع شده و تا ۲,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت خورده است. 

قیمت مدل های مختلف سانتافه از ۲,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰تومان شروع شده و به ۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان می رسد. قیمت مدل ۲۰۱۷  وارداتی این خودرو ۲۰ میلیون ارزان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0